Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kias Min Side

Startet av Cral, onsdag 12. desember 2018, klokken 06:06

« forrige - neste »

Cral

Da fikk jeg epost fra Kia med link til minside, hvor jeg kan kan velge om jeg vil vente på app og hengerfeste, og se hvilken forhandler jeg opprinnelig velget.

Gikk fra 179 til 144.

Mailen sa også at jeg pengene ble refundert fra dem i dag, så får vi se hvor lang tid det tar før jeg ser dem på konto.
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

Morten Christiansen

Har ikke fått mail, og har ikke registrert meg på min side, så får ikke logget inn. Har plass 270 uvasket liste.

arthur

Virker som om de sender ut en og en mail og jobber seg laaangsomt nedover listen. Har heller ikke hørt noe fra dem eller sett noe penger.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

kristtorp

Har heller ikke fått noen Mail, men kommer sikkert.


Hva salgs info er det som ligger inne på denne siden, er det noe annet en kønummer?


Sent from my iPhone using Tapatalk

trykkertor

Det er også 2 "switcher" på siden du kan merke av.
"Ønsker å vente på mulighet for hengerfeste"
"Ønsker å vente på app"

hELgenen

Det er jo bra at de faktisk begynner å ta hensyn til kundeønsker ved å spørre.......
Er det noe KIA aldri har gjort er det jo nettopp det - å høre etter hva kundene ønsker..
En endring til det positive mao.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA