Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som har bestilt - Hva gikk du for ?

Startet av Pallesnekkern, fredag 07. desember 2018, klokken 21:18

« forrige - neste »

Pallesnekkern

Da er valget tatt.

Full pakke - Rød Performance med autopilot og sort interiør.

Blir langt dyrere enn en mid-range rwd, som jeg kunne klart meg med, men får sette det på kvota for 40-års krise.

Da ryker den siste bensinbilen.

Hva velger folket?

ohowl

LR MSM AWD + AP her i gården.

Veldig lyst på rød, men ikke nok til at jeg legger 8k mer på kjøpsprisen :-)
2015 Leaf EU-Tekna
2017 Tesla Model X 100D
2019 Tesla Model ≡ LR AWD

S4e

Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Vesel

Kanskje vi skal få opp en poll hvor alle bare kan krysse av det de har valgt?

Jeg har gått for blå, aero, svart interiør, EAP (og PUP, LR, AWD seff). Endra bestillingen fra 19" sportsfelger i dag, men er fremdeles veldig usikker angående de hjula.  :-\
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

geear

Performance i svart med hvitt interiør.

Har X i midnight silver, og syns fargevalgene er forferdelig dårlige, så det går mot foliering av denne, selv om jeg egentlig ikke liker finishen på folierte biler. Har 100% klart hvordan den skal se ut. :-)

rlnd

LR AWD, svart interiør, svart eksteriør, standard felger og AP
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

oxnel

lr,awd,svart interiør,midnight silver eksteriør,standard felger,ap.
oxnel...

ok67

Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Rolf Gjerdsjø

LR AWD
Rød
Autopilot
19' felg
Sort interiør

Liker den godt i blå også, men vi har allerede en blå S75D. Litt variasjon må vi ha!  ;D
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

S4e

Sitat fra: Vesel på fredag 07. desember 2018, klokken 21:31
Jeg har gått for blå, aero, svart interiør, EAP (og PUP, LR, AWD seff). Endra bestillingen fra 19" sportsfelger i dag, men er fremdeles veldig usikker angående de hjula.  :-\
Tok det samme som deg. Virker som med aero du bruker 4% mindre enn uten. 19'' bruker nok noe mer i tillegg. 18'' gir også mer komfort og koster mindre. En opsjon om en ikke liker aero er å ta de av - felgene under er ganske pene. Derfor gikk jeg for denne kombinasjonen.

Men en mulighet er å bytte hjul/felger. Kjøpe vinterdekk som monteres på aero og flytte sommerdekk til ny 18'' felg...
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

hemi


versys


eadie

Blå, LR AWD (seff), svart interiør, 19'' felger. Driter en lang en i overpriset AP.

Vil ha 18 toms felger, men liker ikke den mørke fargen på aero. Kan ta av dekslene, ja, men de er fortsatt for mørke, og det ser etter min mening rart ut. På avstand ser det ut som man kjører med reservehjul.

Men vurderer fortsatt å skifte til 18 toms. Jeg er opptatt av komfort mer enn rekkevidde. Og kjerra går 540 km eller 520 km har liten betydning. Veistøy betyr mere.




Sent from my iPhone using Tapatalk
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

emmern

#13
Sitat fra: eadie på lørdag 08. desember 2018, klokken 08:40
Blå, LR AWD (seff), svart interiør, 19'' felger. Driter en lang en i overpriset AP.

Du vet at du ikke får adaptiv cruise uten EAP, ikke sant? Det er iallefall det jeg har hørt.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Joltus


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA