Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2018.48 - view nearby charging options in mobile app

Startet av sjokomelk, torsdag 06. desember 2018, klokken 07:57

« forrige - neste »

M@rtin

Hmm, lastet ned 2018.48.12.1, har v2.5, men fikk ikke Pole Position eller Game Controller Support.

Noen som fikk?

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

z4rd

Kreves MCU av nyeste typen for å få støtte for akkurat de to.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

matsbue

Fikk 2018.48.12.1 for noen dager siden, i dag tidlig har jeg fått beskjed om ny update. Bugfix kanskje...? Noen andre som har fått? Trenger bilen, så får ikke oppdatert før i kveld/natt.

Jørn Elstrøm

Sitat fra: matsbue på søndag 23. desember 2018, klokken 10:00
Fikk 2018.48.12.1 for noen dager siden, i dag tidlig har jeg fått beskjed om ny update. Bugfix kanskje...? Noen andre som har fått? Trenger bilen, så får ikke oppdatert før i kveld/natt.
Har hatt 48.12.1 noen dager, og mistet LTE connectivity i går mens vi var på tur. Ringte teslasupport, og fikk beskjed om at det var en kjent feil, som de jobbet med. Fikk da LTE symbolet tilbake og datatrafikken i løpet av 30 minutter. Vi hadde vært over landegrensa, og i Sverige. Feilen var i følge support relatert til roaming.
Fikk ny versjon i natt, 48.12.2, og tenkte at dette kanskje var en bugfix relatert til dette ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

xerxes

jørn,

samme her. fikk med 48.12.1 død
LTE connnection da jeg krysset landegrensa. ringte tesla som bekreftet at problemt var kjent og lå hos dem og ikke bilen min. De hevdet at ingenørene vsr på saken og at mange henvendte seg med problemet. snakk om bummer midt i juletida, og attpåtil er det en catch-22 situasjon å få pushet ut en update uten datatilgang.

men i går, dagen etter vi ringte, lå en ny update klar i bilen. vi hadde vært på wifi vel og merke. nå fungerte LTE/4G. bra jobba tesla! en fæl bug i e-golf appen (at man må logge inn etter hver update av appen) er fortsatt ikke fikset etter ca 2 år!

må for øvrig si at autopiloten har blitt vanvittig mye tryggere og håndterer krappe svinger på en mye bedre måte enn før. veldig sjelden synes jeg den ligger feil i veien. kjører bedre enn meg selv mesteparten av tiden. herlig å se hvilke steg den tar mnd for mnd, selv om det selvsagt er et stykke igjen til vi er i mål!

la også merke til at bremsingen for saktegående trafikk er utrolig myk og deilig! f eks når noen blinker seg inn foran bilen min og bremser ned. det bare deakselererer silkemykt, føler knapt at det bremses!

nå er jeg kjempespent på når NoA for europa slippes løs, og når de skal aktivere kamera for autopark.

gøy å eie en bil som får nye features hvert halvvår, jeg sikler mtp hva HW3 vil gjøre med rundkjøringer, skiltgjenkjenning, økning fra 200 til 2000 fps per kamera, etc... good times vi lever i!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA