Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Smart styring med taleassistent?

Startet av Bob_Core, onsdag 05. desember 2018, klokken 20:18

« forrige - neste »

Bob_Core

Hei,

For en tid tilbake fikk jeg en mail fra Mercedes om smart styring.

Har noen av dere brukt dette? Jeg ønsker å bruke det med Google Assistant / Alexa / Siri hvis mulig.

Jeg vet at de har åpnet for bruk av Google Assistant i US.

Utsnitt av mail
Sitatvi jobber kontinuerlig for å forbedre Mercedes me connect- og smart control-tjenestene. Denne gangen har vi - i tillegg til arbeidet med selve tjenestene - også tatt for oss bruksvilkårene. Vi har revidert strukturen til bruksvilkårene: i den nye versjonen er tjenestene oppsummert i kun ett dokument. Dette letter håndteringen av bruksvilkårene betydelig.

Det er fra nå av ikke lenger nødvendig for deg å godta de spesielle bruksvilkårene enkeltvis. I stedet finnes det en kontrakt som inneholder alle vilkårene for Mercedes me connect- og smart control-tjenester. Hvis du ønsker å bruke konkrete tjenester som inkluderer språktjenester fra vår tjenesteleverandør Nuance, må du også godta den separate sluttbruker-lisensavtalen fra Nuance. I tillegg vil det glede oss dersom du ønsker å bidra til å forbedre våre produkter og gir ditt samtykke til dette.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA