Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2018.46.2

Startet av sjokomelk, onsdag 05. desember 2018, klokken 07:50

« forrige - neste »

o.b.lix

Sitat fra: gr på tirsdag 11. desember 2018, klokken 08:58
Kan det tenkes den sender inn info (video) fra stedene AP blir avbrutt, og at lignende underlag fra andre biler også prosesseres på et eller annet vis og at det blir generert et nytt forslag til måte å håndtere stedet på?

Ja det gjør den. Hver gang AP blir avbrutt, lagrer den noen sekunder (var det 30?) med video fra alle kamera som sendes inn.

Ideen var at den "hver natt" skulle sende inn info og få oppdatert regler tilbake automatisk, såkalt maskinlæring. Men dette har de hatt problemer med å få til og det ser ut som de må over på HW3 for å få det til, og enn så lenge blir info som er sendt inn bearbeidet av mennesker som da oppdaterer software som sendes ut igjen.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

emmern

Trafikken fra Tesla står ikke i stil til 30 sek video for hvert EAP-avbrudd iallefall.
De burde sende opp et bilde for hver gang jeg trykker på vindusviskeren!
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA