Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

kampanjerente!

Startet av tesla123, tirsdag 27. november 2018, klokken 10:09

« forrige - neste »

JorEl

#15
Sitat fra: Vegard Winther på tirsdag 11. desember 2018, klokken 18:13
Sitat fra: JorEl på tirsdag 11. desember 2018, klokken 16:24
Var på Telefon med Tesla i dag. Traff faktisk på samme man som ringte meg i går :-X Kjekk og flink kar.
Spurt om jeg hadde fått samme avtalen i dag mtp. inventory. Jeg fikk 0,75% over 10år flytende, og nå startet denne på 0,99%. Har en "kvarting" til gode jeg da, når neste rentehevning kommer. ;)
Men fremdeles en fantastisk måte og begynne sitt Tesla-eierskap. :+1:

S eller X?

Jeg ville fått dobbeltsjekket dette. Var også innom Tesla, og den "billige" renta strekker seg nå kun over 3 år, før den går opp til en høyere sats de resterende årene. Alternativ to er en fortsatt gunstig men noe høyere rente som strekker seg over 10 år. For X var dette 1.25% flytende over 3 år, så 3kommaettellerannet, eller 1.75% flytende over 10 år. Var tilsvarende på S også, men andre tall.
S inventory.(alternativ 2) Flytende rente. Måtte signere ny avtale siden noen tall ikke hadde stemt mellom Tesla og DNB.. ::) I den nye kontrakten til DNB var lånerenten min 0,75%. Både Tesla og DNB har pr. tlf opplyst at renten følger "vanlige bilrenter".
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Wibla

Til orientering for de som vurderer å hive seg på rett før nyttår er Tesla tomme for TMS i inventory utenom to sorte S75D som står i Tromsø.

AVIS hadde visst kjøpt resten av lageret nå før jul.
2018 Tesla Model S 75D

Petros1

@Wibla: Vet du om Avis har kjøpt for å håndtere  "loanere" på servicesenterene? Har lest at det har skjedd noen steder i USA gjennom Enterprise.  Vet du ca. hva de har kjøpt?

Wibla

Jeg fikk bare veldig løst 'kjøpt opp resten av lageret', jeg vet ikke hvor mange biler det er snakk om, men det er jo nærliggende å tro at en del av de blir leid tilbake til Tesla. Smart løsning for å få mer likviditet.

I går passerte jeg en biltransport full av TMS med Avis-logo på, så noe er hvertfall på gang.
2018 Tesla Model S 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA