Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Du som får bil nå. Hvilket kønr har du?

Startet av ID4, torsdag 22. november 2018, klokken 13:48

« forrige - neste »

ID4


andy99

Et lite tips, du finner oppdatert info under dette emne https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=40143.0
post nr 2 er alltid oppdatert
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

ID4

Sitat fra: andy99 på torsdag 22. november 2018, klokken 14:40
Et lite tips, du finner oppdatert info under dette emne https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=40143.0
post nr 2 er alltid oppdatert

Den er ikke oppdatert på en stund. Sikkert fordi at det ikke er så mange som gir tilbakemelding lenger. De mest ivrige har antagelig fått bil.

tuono

For å bedrive litt myreknepping:
- Kønummer: Det nummeret du fikk da du meldte deg til Hyundai Norge som interessent på Kona.
- Reservasjons/bestillingsnummer: Når du konfigurerte bil og skrev kontrakt ble overnevnte til et reservasjons/bestillingsnummer på bil av din konfigurasjon slik jeg skjønner HMN. M.a.o ikke noe "kølappsystem" ut i fra siste linje i mailen vi fikk.

Hvis du på et senere tidspunkt ønsker å legge inn en reservasjon/bestilling på KONA, har du med dette kønummeret sikret din plass for levering av bil.  Levering av bil vil være avhengig av dine ønsker om utstyr, spesifikasjoner og fabrikkens produksjon.

litium


trykkertor


Guljfesk

Blitt lovt levering des2018. kønr 8xx.
bil på båt påstår de. så får vente å se :)

aslevik

Jeg tror kanskje jeg bestilte bil uten å melde interesse først. Ser ikke noe kønummer i bestillingsbekreftelsen. Og tok ikke noe screenshot. Hvordan kan jeg finne ut kønummer?
Jeg bestilte 3 juli, så levering er nok ikke rett rundt hjørnet, men morsomt å vite uansett.

Turbato

Ingen som bestilte etter 2. juli har kønummer. Det eneste du (og for så vidt alle andre) nå har å forholde seg til, er anslått leveringstidspunkt i kontrakten, dernest hva enn forhandleren din sier.

aslevik


Fers

Kønummer 28XX

Bil ankommer forhandler i midten av Februar

Ghost

Kønummer 503x.
Kommet til forhandler og kan hente den i slutten av uken.

ID4

Sitat fra: Ghost på mandag 07. januar 2019, klokken 20:10
Kønummer 503x.
Kommet til forhandler og kan hente den i slutten av uken.
[/quot

Oi, det var tidlig.
Hvilken farge? Skinn/soltak?

Ragged_Glory

Bil ankommet Drammen med båt i går kveld. Nummer 83x. GG, skinn, u/soltak.
K̶i̶a̶ ̶S̶o̶u̶l̶ ̶E̶V̶ ̶E̶x̶c̶l̶u̶s̶i̶v̶e̶,̶ ̶ ̶2̶0̶1̶5̶
K̶i̶a̶ ̶e̶-̶N̶i̶r̶o̶ ̶P̶l̶a̶t̶i̶n̶u̶m̶ ̶G̶r̶a̶p̶h̶i̶t̶e̶,̶ ̶2̶0̶1̶9̶
Škoda CITIGOe iV, 2020
Hyundai Ioniq 5, P45, Phantom Black

Ghost

Sitat fra: Venterpåkona på tirsdag 08. januar 2019, klokken 08:39
Sitat fra: Ghost på mandag 07. januar 2019, klokken 20:10
Kønummer 503x.
Kommet til forhandler og kan hente den i slutten av uken.
[/quot

Oi, det var tidlig.
Hvilken farge? Skinn/soltak?

En heldig kombinasjon av stoffseter og fargen Acid Yellow. Droppet skinn /soltak for min del.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA