Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hengerfeste Audi e-tron

Startet av ktiller, søndag 18. november 2018, klokken 10:39

« forrige - neste »

ktiller

Kan noen på forumet opplyse meg hvorfor det ikke kan leveres h-feste på innstegsmodellen av e-tron? Ser det er standard både på First Edition og Limited Edition. Lar det seg ikke bygge opp en ønsket bil med utstyr fra innstegsmodellen og pris deretter men blir tvunget til kjøp av bil med standard utstyr opp mot 900k for å få levert h-feste. Dette ble plutselig too much for meg.

forzaman

Sitat fra: ktiller på søndag 18. november 2018, klokken 10:39
Kan noen på forumet opplyse meg hvorfor det ikke kan leveres h-feste på innstegsmodellen av e-tron? Ser det er standard både på First Edition og Limited Edition. Lar det seg ikke bygge opp en ønsket bil med utstyr fra innstegsmodellen og pris deretter men blir tvunget til kjøp av bil med standard utstyr opp mot 900k for å få levert h-feste. Dette ble plutselig too much for meg.

Hvor får du det fra, at innstegsmodellen ikke kan få hengerfeste? Hvis du leser på audi.no og utstyrslistene, så står det tydelig en "O" ved avtagbart hengerfeste. Dvs. at innstegsmodellen på e-tron har hengerfeste som opsjon, slik det er normalt på biler som har muligheten til hengefeste. Noen vil ha hengerfeste, noen vil ikke har hengerfeste. Derfor kommer det som en opsjon.

ktiller

Tusen takk for info, jeg har feiltolket bokstavkodene. God melding å få, da er det bare å bygge opp bil til leveringsdatoen en gan i femtiden kommer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA