Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøpe brukt ladeluke/ladelokk

Startet av Lars123, fredag 16. november 2018, klokken 08:17

« forrige - neste »

Lars123

Innlegg: 1



Ny på forumet, så beklager om dette er postet på feil sted eller om jeg ikke burde åpnet en ny tråd. Har skadet ladeluken til min Outlander Phev og må få tak i en ny. Tenkte se etter det brukt for å spare noen kroner. Dumt spørsmål kanskje, men kalles det for ladeluke?Ladelokk?  Ikke fått opp noe når jeg har forsøkt å søke på i basen for brukte bildeler.. Noen med tips til hvordan jeg kan få tak i? Kun lokket altså, ikke noe feil med selve laderen.

kaiat

Det enkleste er kanskje å se etter "biler for demontering" i det søkesystemet. Så tar du kontakt med de hoggerene som har en hel bil og spør etter luka. Det er mange deler i en bil og det skal vel litt til for å legge ut alle småbiter i en database.

Når det er sagt, det er ikke denne luka da?: https://www.nbfbildeler.no/nbf//Bildeler/mitsubishi/outlander-2013-/bakdetaljer-karosseri/tankluke/492257936
Oppgitt som "tankluke", men jeg tror likevel det er ladeluka (har ikke Outlander PHEV selv).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA