Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

norske priser på utstyr ute

Startet av hemi, torsdag 15. november 2018, klokken 03:40

« forrige - neste »

zbk

Ute nå:
Limited 899900,-
EditionOne 877150,-

2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

zbk

#16
Prisene på ekstrautstyr ikke klart ennå.

edit:

Og der var det borte igjen fra nettsidene, men direktelinken funker ennå...

877150,- og 899900,- for Edition One og Limited

https://www.audi.no/dam/nemo/no/pricelists/Prisliste_Audi_e-tron_pr_20181116.pdf


edit #2: Ekstrautstyrsprisene ligger nederst i dokumentet
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Trond.m

Sitat fra: zbk på fredag 16. november 2018, klokken 15:05
Ute nå:
Limited 899900,-
EditionOne 877150,-
Utrolig, for et kupp  8)

Her er det nok et «pakke-tillegg», og prisen er iallefall langt utover det jeg er villig til å betale for en batteri-bil  :o

SurSnasen


Jon65

#19
Tror jeg kommer til å vente til jeg kan spesifisere selv hvilket utstyr jeg vil ha i tillegg så får jeg heller akseptere å ikke være blant de første.

Trond.m

#20
Vet ikke når jeg sist så at varme i forsetene var tilleggsutstyr til flere tusen kroner eks mva. Det føler jeg er dråpen som får begeret til å renne over for min del.

Jeg holder likevel døren på gløtt for en bil jeg konfigurerer selv, med kun det nødvendigste utstyret...forutsatt en brukbar rabatt ...alternativt kjøp i Sverige hvor jeg også har reservert. Send meg eventuelt en PM, så kan vi kanskje forhandle en god rabatt sammen i Sverige.

I mellomtiden kjører jeg i3-120 Ah som leveres på fredag og har en BMW hybrid 2018 i reserve, så jeg klarer meg nok til Mercedes eller BMW kommer på banen  ;)

Espen W

Sitat fra: TM på fredag 16. november 2018, klokken 15:20
Sitat fra: zbk på fredag 16. november 2018, klokken 15:05
Ute nå:
Limited 899900,-
EditionOne 877150,-
Utrolig, for et kupp  8)

Her er det nok et «pakke-tillegg», og prisen er iallefall langt utover det jeg er villig til å betale for en batteri-bil  :o

Yuk, det er vel ca 25% dyrere enn E1 koster i USA, ihvertfall med kursen som vi hadde da den ble launchet.
Kanskje jeg skulle flytte tilbake til Trump-land likevel.
Hva er det svenskene tar for E1 igjen?

Polarbear

#22
Ikke sideairbag bak på LE. på en bil til 900' som typisk retter seg mot barnefamilier....  skuffende Audi.
feil lest. er visst med

oyvind86

Blir nærmere millionen da om man spekker med utstyr.

OM det kommer en S utgave, hva tror dere denne vil koste? Denne modellen uten S klarer jo 0-100 på 5,7 sek.

Tellus

En helt strippet modell vil måtte inneholde i hvert fall følgende  tillegg.
  - Varme i forseter (4060). Selv om man liker å fryse så lønner det seg opplagt å ta med denne.
  - Varme i ratt (finner ikke pris)
  - Mulighet for forvarme. 850 kr (må man virkelig betale for dette)
  - Vinterhjul selvfølgelig (minimum 20.000 vil jeg tro).

Så bør man vel ta med hengerfeste (8430)

Blir tett oppunder 700K for en strippet bil med vinterhjul. De færreste går vel for dette så jeg tipper de fleste bør være forberedt på å bikke 800K hvis det ikke kommer noen usedvanlige gode pakker.

daktari

En sposrtsutgave/s-line blir vel 200.000 opp.
Interessant og skuffende at de legger seg på Tesla-priser. I fjor vinter var det noen som hardnakket mente det kom en prisbombe... Jaja
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Tellus

Sitat fra: daktari på fredag 16. november 2018, klokken 16:21
En sposrtsutgave/s-line blir vel 200.000 opp.
Interessant og skuffende at de legger seg på Tesla-priser. I fjor vinter var det noen som hardnakket mente det kom en prisbombe... Jaja

Hehe, ja husker argumentet om at bilen ikke måtte koste mer enn en A6 i Tyskland. De mente det burde bli under 500K i Norge.

Stikkkontakt

Sitat fra: Tellus på fredag 16. november 2018, klokken 16:23
Sitat fra: daktari på fredag 16. november 2018, klokken 16:21
En sposrtsutgave/s-line blir vel 200.000 opp.
Interessant og skuffende at de legger seg på Tesla-priser. I fjor vinter var det noen som hardnakket mente det kom en prisbombe... Jaja

Hehe, ja husker argumentet om at bilen ikke måtte koste mer enn en A6 i Tyskland. De mente det burde bli under 500K i Norge.

Audi har selv sagt 66.000 Euro og 25.000 Euro under TMX. Nå kommer e-tron 50 om noen måneder. Det gjenstår å se.
Uansett vil parallellimporten av denne bli voldsom.

Imagine

#28
Auda.. dette ble skivebom. Minst 100.000 for dyrt.
Må revurdere kjøp. Kanskje bare avvente i stedet og heller snappe opp en som kommer på finn.no blant de som evt vil selge videre.

Skuffelser så langt:
Rekkevidde (sannsynligvis mye dårligere enn først forespeilet), 0-100 på hele 5,7 (6,3 i vanlig modus) som er mye tregere enn forespeilet, IONITY er mye tregere igangsatt enn først antatt, bilen er mye tyngre enn antatt, og nå pris....

Dette begynner å bli avbestilling fra min side - vurdere bensinbil eller hybrid. Tesla er ikke noe alternativ, denne elbilen er trolig heller ikke bra nok. Da blir det kanskje heller en nyere brukt Panamera.

Jon65

Tror ikke man kommer til å behøve så veldig lavt kønummer for å få kjøpe smurfeutgaven nei.... :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA