Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

norske priser på utstyr ute

Startet av hemi, torsdag 15. november 2018, klokken 03:40

« forrige - neste »

Trond.m

Eller denne linken som peker til samme side:

https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/ekstrautstyr.html

Ser ihvertfall raskt hva jeg ikke skal ha: Virtuelle speil til over 16.000.
Hengerfeste derimot er sympatisk priset, 8400 kr. Forveredelse til tilhengerfeste koster ca 2000 kr, og det ser ut fra prislisten til å være inkludert i tilhengerprisen. Kostet ikke tilhengerfeste til i-Pace 18000 ?.

thomala

Denne kan ikke være komplett. Mangler jo ventilerte seter, ulike ratt, rattvarme og assistentpakke parkering. Setevarme foran er også priset, men kan ikke skjønne annet enn at det er standard på norske biler.

Men en god start. Fant heller ikke prisen på lanseringsmodellene?

LittleHammer

Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

AndreasRingdal

TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

zbk

Ser ut for at de har tatt ned igjen lista og skal publisere i morgen. Noen som har en kopi?
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Trond.m

#6
Den ligger da fortsatt der den skal være:

https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/ekstrautstyr.html

Men flere feil så vidt jeg kan se:

Elektrisk innfellbare speil med minnefunksjon er gratis...
Og de kan da ikke seriøst mene at oppvarmede forseter koster over 4000 kr.
Det står riktignok ikke listet opp som standardustyr.

Ellers ser jeg at full skinnpakke bare koster ca 11000 kr...det kan jo ikke stemme, og den skal nok tvangskobles med de andre skinnpakkene.

Inntrykket mitt er at det jeg absolutt må ha er ganske greit priset som eksempelvis kamerabasert skiltleser, lastenett, innfellbare speil og hengerfeste. Ryggekamera til 5000 er vel også innenfor. Ca 37000 for sportsseter med alle tvangskoblinger derimot er en stiv pris, så det blir ikke aktuelt for min del.

Obs...nå var den borte likevel

Trond.m

Sitat fra: zbk på torsdag 15. november 2018, klokken 07:36
Ser ut for at de har tatt ned igjen lista og skal publisere i morgen. Noen som har en kopi?

daktari

Sitat fra: TM på torsdag 15. november 2018, klokken 06:01
Eller denne linken som peker til samme side:

https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/ekstrautstyr.html

Ser ihvertfall raskt hva jeg ikke skal ha: Virtuelle speil til over 16.000.
Hengerfeste derimot er sympatisk priset, 8400 kr. Forveredelse til tilhengerfeste koster ca 2000 kr, og det ser ut fra prislisten til å være inkludert i tilhengerprisen. Kostet ikke tilhengerfeste til i-Pace 18000 ?.
stemmer, men HUD kostet bare 5000 hos Jaguar og hele 14000 hos Audi. De tar også ekstra for TPMS.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

DagUp

Denne listen må ha noen feil. Når varme i forseter er ekstra, er det noe rart. Eller har de satt innstegspris for lavt og tar det igjen på utstyr?

Stikkkontakt

Sitat fra: TM på torsdag 15. november 2018, klokken 07:51
Ellers ser jeg at full skinnpakke bare koster ca 11000 kr...det kan jo ikke stemme,

Skinnpakke er skinn dashbord og skinn i dørene. Det kommer i tillegg til f.eks Valconaskinn

zbk

Kom til 240000,- når jeg tok med det jeg ville ha av teknikk på en så dyr bil! Ingen dekorative elementer inkludert, ei heller virtuelle speil. Selv om jeg har fått med noen overlappene elementer ser det ut for at man fort ender på >850K.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

hemi

Sitat fra: TM på torsdag 15. november 2018, klokken 06:01
Eller denne linken som peker til samme side:

https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/ekstrautstyr.html

Ser ihvertfall raskt hva jeg ikke skal ha: Virtuelle speil til over 16.000.
Hengerfeste derimot er sympatisk priset, 8400 kr. Forveredelse til tilhengerfeste koster ca 2000 kr, og det ser ut fra prislisten til å være inkludert i tilhengerprisen. Kostet ikke tilhengerfeste til i-Pace 18000 ?.

Fordi jeg gjettet at :

1) noen la denne ut prematurt
2) de som la den ut skjønner trolig hvordan du endrer en side via what you see is what you get random web tool, men ikke hvordan du sletter statiske filer du akkuratt la ut


.. 3 jeg hadde rett om 1 og 2 :p

Sandvika

Mye her som var latterlig dyrt. Regner med det kommer noen fornuftig prisede pakker ganske kjapt

Bmw_Tryne

Ja, skulle ikke pris listen komme ut i dag?
Bmw 530i G30

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA