Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hente ut ladinger, trips o l?

Startet av Gerifr, tirsdag 13. november 2018, klokken 09:29

« forrige - neste »

Gerifr

Finnes det noen apps/sw som gjør at jeg kan hente ut info som ladinger(hvor og når), trips osv?

Har sett litt på Teslafi, men ser at den i tillegg til å koste penger også er en strømtyv...

Mvh
Geir

geear

Finnes flere. Bruker LinkMyTesla.dk selv. Betaler for det, men mener den var gratis en periode, slik at du kan få testet det.

What-a-watt

Teslafi er uten tvil den beste, og er den konfigurert riktig, så er den langt fra noen strømtyv. Jeg fikk ikke linkmytesla til å virke, og etter en samtale med utvikler, opplyste han at det var problemer med "nyere" biler.

geear

Min AP2.5 som nærmer seg et år funker det fint på, men mulig den ikke er nyere lenger. Snart veteran i Teslaverden.

GeirHM

Sitat fra: Whatwatt på tirsdag 13. november 2018, klokken 10:48
Teslafi er uten tvil den beste, og er den konfigurert riktig, så er den langt fra noen strømtyv.

Og de settingene du forandrer på er... Og du setter dem til...?

What-a-watt

Jeg har:
Time to try sleep: 12
Idle Time Before Trying To Sleep: 30
Reset Idle Timer When Offline: On

Try to sleep requirements
No Outside Temperature Reading: On
No Inside Temperature Reading: On
No Shift State Reading: Off


Gerifr

Hei
Kommer nok til å gå for Teslafi. Takk for gode svar og tips!

Mvh
Geir

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA