Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det noen som er kontaktet for kontraktskrivning? Noen rabatter?

Startet av setlerd, mandag 12. november 2018, klokken 19:54

« forrige - neste »

geear

Var noen som var heldige med selgeren ja, for min del kom mailen 10:28 på lille julaften, som er en travel dag. Reserverte ca. kl. 22 på kvelden. (13x)

Limodriver

#16
Jeg betalte depositum ved 13-tiden 22.12. Og fikk kønr 1x.

Limodriver

#17
 x

Kårepåsporet

Sitat fra: gr på onsdag 14. november 2018, klokken 08:03
Var noen som var heldige med selgeren ja, for min del kom mailen 10:28 på lille julaften, som er en travel dag. Reserverte ca. kl. 22 på kvelden. (13x)

Jeg fikk også epost kl 1028 lille Julaften, jeg purret på selger kvelden før, usikker på om det var med å fremskynde svar. Reserverte kl 1050 og har plass 10x.

teslanor

Tilbake til start av denne tråden:
Er det noen av de 100 første reservasjonsholderene som har blitt kontaktet av Kia-forhandlere (eller BOS) for kontraktsskriving?!
Nærmer oss jo 1. desember som var da alle 100 skulle ha blitt kontaktet for dette...


petgok

Selgeren jeg hadde kontakt med for en stund siden angående hva som skjer hvis man vil vente til hengerfeste blir avklart, trodde ikke at det ble noe kontraktskriving før nyttår. Er blant de 100 første.
Tesla model Model 3 (2019)
Polestar 2 (2022)

Electric cars in Norway


Roy Aasen

Hmmm..skal vi se...kontraktskriving i løpet av januar. Så går papirene videre med brevdue til Korea...osv. No 1 på lista får bilen til påske? No 2 til 17.de mai?

Ser at eg begynner å bli negativ til produsenter som ikke har tenkt å levere.
Musker'n er kanskje eneste lille håpet..men det går det jo heller ikke fort.

Å sånn går no dagan.

teslanor

Fikk mail i natt fra Kia Norge:

Hei

Her er litt informasjon om e-Niro.

Depositum:
Vi har stengt reservasjonslisten på e-Niro, og i løpet av kort tid betaler vi tilbake depositum til alle på listen, du opprettholder din plass i køen.

Du får tilbakebetalt ditt depositum i løpet av kort tid, antagelig i slutten av denne uken. Pengene går tilbake til kortet du gjorde reservasjonen med.

Kontrakt:
Du vil bli kontaktet denne uken for tilbud om å skrive kontrakt på e-Niro.

Kønummer:
Vi har snart på plass en løsning der du kan gå inn å se ditt reelle kønummer, nummeret oppdateres kontinuerlig. Du vil få en egen mail om dette hvor du kan logge deg inn i systemet for å se ditt kønummer. Vi håper å kunne lansere løsningen i løpet av de neste ukene.


eriksj

2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens


petgok

Tesla model Model 3 (2019)
Polestar 2 (2022)


zbk

2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA