Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det noen som er kontaktet for kontraktskrivning? Noen rabatter?

Startet av setlerd, mandag 12. november 2018, klokken 19:54

« forrige - neste »

setlerd

Er det noen som har blitt kontaktet for kontrakt skrivning? Har plass 33 men har ikke hørt noe.

Zuexi

De skriver at det 100 første vil få tilbud før 1 desember, så sånn sett har de 18 dager igjen på seg.

Har selv kønr 13x eller 14x (Husker ikke helt i farten.) så lurer på hvordan de løser dette for de neste på listen hvis noen av de første 100 velger å kansellere eller vente på app, mer info om hengerfeste eller rett og slett vente på bil de kan konfigurere selv.


geear

Med reservasjonsid 13x (som jeg og har) så tipper jeg vi er blant de hundre første på reelle køplasser. På DS3 har de samme system og jeg har id 15x, men reell køplass er 6x.

Ellers er forhandleren min (Kia Sørvest) i fullstendig stillhet, og svarer ikke på mailer om noe som helst, og har altså ikke hørt noe om kontraktsskriving heller, så jeg kommer til å skifte forhandler til BOS, dessverre.

Counterpointer

Jeg har # 125 og har ikke hørt fra forhandler siden invitasjon til visning. Tipper det kommer info siste dagen, og det skulle ikke forundre meg om beskjeden blir forsinkelse..........

navyelsen

Sitat fra: gr på mandag 12. november 2018, klokken 20:28
Ellers er forhandleren min (Kia Sørvest) i fullstendig stillhet, og svarer ikke på mailer om noe som helst, og har altså ikke hørt noe om kontraktsskriving heller, så jeg kommer til å skifte forhandler til BOS, dessverre.

Har køplass 11X hos Kia Sørvest, og venter på å bli kontaktet. De påstod at jeg ville bli kontaktet direkte av Kia Norge, forhandlerene var holdt helt utenfor hele bestillingsprosessen.
Så da jeg gikk til BOS Rogaland for å prøve å fiske mer informasjon. Det var dessverre like stilt fra deres side. De visste heller ingen ting, og sa jeg måtte vente på å bli kontaktet av Kia Norge.

Så jeg tviler på du har noe å hente på å velge BOS...
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

geear

Vel... selgerne hos et par forskjellige BOS-forhandlere svarer iallfall på mail, det er mer enn selger hos Kia Sørvest gjør. Opplever det også som at BOS-forhandlerne sitter på mer info enn Kia Sørvest.

Har for eksempel fått bekreftet at rabatten min gjelder. Om de så tar sjansen og tar det på egen kappe, så javel, men de har iallfall våget å bekrefte det på mail.

Zuexi

Spurte min forhandler på visning av bilen hvor mange de hadde på liste. Det visste de ikke, ei heller hvem som hadde valgt dem som forhandler. Alt gikk via KIA sentralt, som holdt kortene tett til brystet.

navyelsen

Sitat fra: gr på tirsdag 13. november 2018, klokken 08:08
Vel... selgerne hos et par forskjellige BOS-forhandlere svarer iallfall på mail, det er mer enn selger hos Kia Sørvest gjør. Opplever det også som at BOS-forhandlerne sitter på mer info enn Kia Sørvest.

Vel, BOS mistet meg som kunde etter interesselisten. Jeg hadde meldt interesse for Niroen til både Kia Sørvest og BOS Rogaland. Begge hadde mitt navn på blokka.
23.desember 2017 fikk jeg mail fra Kia Sørvest med link til reservesring.
Tilsvarende mail kom ikke fra BOS før godt utpå nyåret, en gang i januar. De unnskyldte seg og prøvde å bortforklare det hele med ferieavvikling i jula osv...

Hadde det ikke vært for Kia Sørvest så hadde jeg sikkert havnet 500-1000 plasser lenger bak i køen.
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

moby666

Betaler 370 ink vinterhjul og lakk. Har storforbrukeravtale med BOS.

Zuexi

Sitat fra: moby666 på tirsdag 13. november 2018, klokken 10:55
Betaler 370 ink vinterhjul og lakk. Har storforbrukeravtale med BOS.
Høres ut som du har fått en avtale av gull.
Andre storkundeavtaler ligger på 3%.
Mange % fikk du?

lirekassa

Sitat fra: gr på tirsdag 13. november 2018, klokken 08:08
Vel... selgerne hos et par forskjellige BOS-forhandlere svarer iallfall på mail, det er mer enn selger hos Kia Sørvest gjør. Opplever det også som at BOS-forhandlerne sitter på mer info enn Kia Sørvest.

Har for eksempel fått bekreftet at rabatten min gjelder. Om de så tar sjansen og tar det på egen kappe, så javel, men de har iallfall våget å bekrefte det på mail.

Agrol?

geear


Limodriver

Keg har plass nr 1x og har ikke hørt noe vedrørende kontrakt. Jeg har spurt selger som opplyser at de ikke har fått noe informasjon, men de tar kontakt så snart de har fått mer info og lister som viser hvem som
står på liste hos dem.

Forhandler sa også at det skal være lett å bytte forhandler om en ønsker det.

Zuexi

Sitat fra: Limodriver på tirsdag 13. november 2018, klokken 15:45
Keg har plass nr 1x og har ikke hørt noe vedrørende kontrakt. Jeg har spurt selger som opplyser at de ikke har fått noe informasjon, men de tar kontakt så snart de har fått mer info og lister som viser hvem som
står på liste hos dem.

Forhandler sa også at det skal være lett å bytte forhandler om en ønsker det.
Off topic, men når bestilte du får å få plass nr. 1x?

Thorbjørn Hellehaven

Jeg fikk i alle fall melding fra min selger 22.12.2017. Gjetter at det gikk rundt 100 nummer eller mer første dag. Jeg fikk nr.91 kl.18

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA