Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Slutt på 400 kWh/år gratis superlading ved kjøp av ny bil

Startet av MrBacardi, mandag 12. november 2018, klokken 19:19

« forrige - neste »

MrBacardi

Inntil nylig fikk man med 400 kWh/pr. år ved kjøp av ny bil, men nå ser det ut til at det er slutt på dette også.

https://www.tesla.com/no_NO/supercharger

https://electrek.co/2018/11/12/tesla-supercharger-credit-end-model-s-model-x/

Biler kjøpt med referral-kode får 6 mnd gratis.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

MrGekko

Betyr det at alle biler bestilt før 2.november får med gratis lading tilsvarende 400 kWh/pr.år?

Stylus

Sitat fra: MrGekko på fredag 16. november 2018, klokken 21:59
Betyr det at alle biler bestilt før 2.november får med gratis lading tilsvarende 400 kWh/pr.år?

Tror ikke det. På min som er bestilt 2.oktober står det SC06 under punktet «lading» i spesifikasjonen. Regner med det betyr at jeg får 6mnd gratis lading og så er det betalt lading etter det.

ejo8210

Jeg bestilte bilen 18. Oktober og hentet den ut 6 november men fortsatt står det bare 400 kroner i kreditt på mine sider. Jeg har ladet noen ganger på Supercharger og de har gått av min 400 kroners kreditt. Er det flere som savner 6 måneders gratis lading og 800 kroner i kreditt på sine sider?

JorEl

Bestilte en S75D inventory fredag 2.november. Hentet den 6.november. Trodde jeg skulle få 400kw/t, selger har lovet meg 6mnd gratis SC, Tesla-Nederland sa de hadde 2 team som jobbet med saken. Til nå har jeg betalt med kredittkort som jeg ble beordret til å legge inn, ellers ville jeg ikke kunne lade på Tesla sitt SC nettverk.
Hvor finner man evt. info?
"Stylus; På min som er bestilt 2.oktober står det SC06 under punktet «lading» i spesifikasjonen" hvliken spesifikasjon? På Tesla sine sider, eller invoice,..?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

JorEl

Sitat fra: JorEl på fredag 30. november 2018, klokken 16:20
Bestilte en S75D inventory fredag 2.november. Hentet den 6.november. Trodde jeg skulle få 400kw/t, selger har lovet meg 6mnd gratis SC, Tesla-Nederland sa de hadde 2 team som jobbet med saken. Til nå har jeg betalt med kredittkort som jeg ble beordret til å legge inn, ellers ville jeg ikke kunne lade på Tesla sitt SC nettverk.
Hvor finner man evt. info?
"Stylus; På min som er bestilt 2.oktober står det SC06 under punktet «lading» i spesifikasjonen" hvliken spesifikasjon? På Tesla sine sider, eller invoice,..?
Da har det dukket opp på min Tesla-konto at jeg har fått 6måneder med gratis SC, og beløp de har trukket skal bli tilbakeført. Godt jobbet Tesla :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA