Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor mye betaler dere for 40kwh Leaf

Startet av Limodriver, lørdag 10. november 2018, klokken 15:56

« forrige - neste »

Limodriver

Jeg har sjekket litt hos forskjellige forhandlere og hørt litt forskjellig fra bekjente rundt priser på nye Leaf.

Det kunne være interessant om forskjellige brukere kunne opplyse om prisen de har betalt og eventuell avtale som har medført rabatt. Fint om dere opplyser om rabattavtalen er med Nissan sentralt eller den enkelte forhandler.

Høyeste rabatt jeg har hørt om i den senere tiden er storkunderabatt på 9%.


rogersen

Jeg ga 299k for N-Connecta med delskinn. Ellers med vinterhjul, beskyttelse på bagasjeroms-innlasting og skvettlapper.

TJV

Storkunderabatt på 9% ?
Trodde det bare var mulig for den tidlige LE versjonen?
Har forøvrig ikke skjekket priser på lang tid. Er over 1 år siden vi signerte kontrakt.
VW ID.4 Pro Perf Max
Nissan Leif 40kW

hawK

Betalte 330' ferdig levert med vinterhjul, metallic, matter etc., topputstyrt Tekna (uten propilot park).
Dette var en ferdig bil som jeg fikk dagen etter bestilling i sommer.

Ole Irgens

Sitat fra: Limodriver på lørdag 10. november 2018, klokken 15:56
Jeg har sjekket litt hos forskjellige forhandlere og hørt litt forskjellig fra bekjente rundt priser på nye Leaf.

Det kunne være interessant om forskjellige brukere kunne opplyse om prisen de har betalt og eventuell avtale som har medført rabatt. Fint om dere opplyser om rabattavtalen er med Nissan sentralt eller den enkelte forhandler.

Høyeste rabatt jeg har hørt om i den senere tiden er storkunderabatt på 9%.

Nokså nøyaktig 300.000 for en N-connecta med vinterhjul og flåterabatt, men du kan sikkert finne noe billigere hos Toten Elbil & Kebab, og husk at alle forhandlere gir deg nøyaktig samme garanti, og at alle som påstår noe annet egentlig er løpegutter for Nissan Norge og deres japanske kaizen-mafia som bare prøver å lure deg for hver eneste krone med møkkabilene sine.

Mvh

Ole Irgens
Nissan Leaf 2018 N-Connecta

Øyvind.h

VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Joltus


Nico Norway

333k for en Tekna med metallic lakk, helskinn, blå elegance pack, noe anna dill og vinterhjul... Rimelig stiv på vinterhjula, men uten å vite vekt og sånt, og siden bilen kommer neste uke, så fant jeg ut det fikk stå til, er langt fra de styggeste felgene jeg har sett så.

Tiger123

Ga 333`hos Nissan-forhandler, Tekna, ProPilot komplett, bortsett fra parkeringsfunksjonen. Inkl. vinterdekk, delskinn, Bose anlegg, gummimatter, og noe ekstra beskyttelse v inngangen til bagasjerommet. Bestilte i april, fikk den i begynnelsen av august.

Nico Norway

Sitat fra: Tiger123 på søndag 18. november 2018, klokken 01:47
Ga 333`hos Nissan-forhandler, Tekna, ProPilot komplett, bortsett fra parkeringsfunksjonen. Inkl. vinterdekk, delskinn, Bose anlegg, gummimatter, og noe ekstra beskyttelse v inngangen til bagasjerommet. Bestilte i april, fikk den i begynnelsen av august.

Så du gav samme som meg, men uten helskinn og elegance pakken? Damn son... Tok med sånn mood light i kupeen, opplyst innstegslister og beskyttelseslist på bakfangeren og jeg, og fikk samme pris(droppa parkeringsassistansen jeg og)... Bestilte min på mandag denne uka, og den er forventa levert hos forhandleren på tirsdag som kommer. Tar vel ei ukes tid før alt ekstra er montert og de får den tilbake fra tectyl behandlinga da

Nico Norway

PS, gummimatter er inkluder i prisen og kommer med bilen uansett, er den den vendbare matta i bagasjerommet du mente?

Sense

Jeg fikk ikke en krone i rabatt.
Betalte 301 000 kr for Tekna med delskinn, metalliclakk, autopilot og 4 gummimatter til fotbrønnene.
Bagasjeromsmatten betalte vi ekstra for utenom.

Det vi ikke bestilte fra Nissan var park-pilot og vinterhjul.

arthur

Bondelaget/Agrol gir rabatt på 6-7% på Nissan Leaf. Forutsetter minimum 12 måneder medlemskap før kjøp.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

lisa-

Fikk tilbud på 307 000 for Acenta nå i høst. Kjøpte i stedet en brukt fra forhandler til 395 000 inkludert to sett med hjul pga leveringstid.

Tiger123

Sitat fra: lisa- på fredag 30. november 2018, klokken 21:09
Fikk tilbud på 307 000 for Acenta nå i høst. Kjøpte i stedet en brukt fra forhandler til 395 000 inkludert to sett med hjul pga leveringstid.

Ja du gjorde et varp der... :laugh:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA