Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utstyrs modellene (f.eks Urban og Electric Art)

Startet av TerjeG, lørdag 17. november 2018, klokken 10:41

« forrige - neste »

TerjeG

Jeg orienterer meg i markedet.
Kan noen fortelle meg hvilke utstyrsmodeller som er solgt og hva disse inkluderer?

Jeg har fått forståelsen av at "Electric Art" er toppmodellen, men hva innebærer det?
(Kona ønsker ikke blå grill og blå speil)

Et annet sted ser det ut som "Urban" er toppmodell, men ingenting om hva pakke inkluderer.

Svar tas i mot med takk

CitB59EL

Siden vi har hatt begge: Først hadde vi Urban-nå electric art. Urban er levert med 17" gråe alu felger. Utstyr varier-men som regel mer utstyr enn standard modellene. Samme farge på speil som bil. Grå grill. Vår bil kostet vel ca 370" med utstyr.

Electic art leveres med 18" 225/45-18 dekk. Bruker mer strøm og går kortere+støyer mer-men ser bedre ut. Blå speil og grill på hvit og og hvite speil og grill på blå bil. Eneste 2 farge valg.  Blåe sømmer på kunstskinn på seter,ratt og dashbord fra fabrikk. Bilen kostet over 420" med utstyr.
Sette i ettertid er det selvsagt mindre lurt  å kjøpe Electic art siden brukt prisen er ca lik som de minste utgavene men-lever bare en gang. Vi kjøpte på litt utstyr som bla  HIFI pakke på bil nr 2 og angrer ikke.

Ville funnet en 2016/2017 modell MED APP! Dette var hoved grunen til at vi byttet og fikk en god deal  på vår 2015 modell siden 2015 egentlig var levert med app.. Angrer ikke på at vi byttet selv om mellom legget ble drøyt nok. Vi bruker appen til å forvarme bil-sjekke status når vi er på lengre turer m.m. Svært kjekt!



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA