Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vinduer ønskes

Startet av dfer, onsdag 07. november 2018, klokken 12:53

« forrige - neste »

dfer

Hei,

Første innlegg fra meg, og takk til alle som har delt sine erfaringer så langt. Utrolig viktig for oss nye brukere å ha en levende forum å lære bilen å kjenne og dele erfaringene.  :+1:

Skal kjøpe en brukt Twizy uten vinduer, og håper å kunne kjøre den de fleste dagene i vinteren. I utgangspunkt tenker jeg å kjøre med vinduene åpne, men kunne tenke meg et sett med originale vinduer. Hovedpoenget er for å holde ut regn og snø når bilen er parkert, men muligheten for å lukke vinduene hvis behovet skulle melde seg mens man kjører, og for å beskytte passageren litt virker også nyttig.

Er det noen som har et sett med OEM vinduer til salgs? Prisen som Renault skal ha for nye vinduer er helt urealistisk.

Hvis ikke OEM, er det noen som har andre vinduer til salgs (komplett med festeanordningene)?

Kan hente selv i Oslo/Asker/Bærum området. (oppdaterer profilen min straks, men jeg bor i Asker)

Takk!!  :)

dfer

Hei igjen,

Så at paalao nevnte disse i en annen tråd, men er det noen som har kjøpt vinduene, og kan dele erfaringer?:

https://twizystore.com

I følge han som driver stedet har han sendt vinduer til Norge før.


Takk!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA