Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har en Type2 ladekabel å låne meg i Lier/Asker/Drammmen?

Startet av corrosive, tirsdag 06. november 2018, klokken 21:02

« forrige - neste »

corrosive

Sitat fra: nofuelno på søndag 11. november 2018, klokken 01:11
Vi tar ikke noe for å låne ut en brukt ladekabel en måneds tid ;)

Ekstraservice, det er nofuel.no det !
Det setter jeg stor pris på! Stikker innom når jeg er i området!  :) :+1:

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Arha

Sitat fra: corrosive på onsdag 14. november 2018, klokken 19:54
Sitat fra: Trekkoppbil på fredag 09. november 2018, klokken 06:01
Er det ikke mulig å bruke kablene fra e-up?
Dem leverte jeg inn med bilen som skulle "kondemneres". Dette var på sjekklisten ettersom den sannsynligvis blir vraksolgt :(
Hva skal en bil som er kondemnert med ladekabel?  Her er det nok noen som har sikret seg litt ekstra.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 97000 km april 2023. Nytt batteri januar 2023.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

Elmo

Sitat fra: Arha på onsdag 14. november 2018, klokken 22:50
Hva skal en bil som er kondemnert med ladekabel?  Her er det nok noen som har sikret seg litt ekstra.
Noen samler nok til julebord eller egen konto ja  :o
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

geear

Man må bare være litt frempå med forsikringsselskapet. To hjulsett stod sikkert også på lista. Går lett å forhandle bort både et hjulsett og iallfall få bytta ut hvis bilen står med dyrt hjulsett f.eks. Ladekabel hadde helt sikkert også ordna seg. Forsikringsselskapene får noe dårligere betalt når bilene selges på forsikringsbiler.no, men antageligvis ganske ubetydelig siden det er onlineauksjon der det stort sett er høggere som byr.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA