Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Montering av knapp til varmekit

Startet av HansV, søndag 04. november 2018, klokken 17:47

« forrige - neste »

HansV

Installerte DAB USB adapter og varme kabelkit i Leaf'en i helga. Demonterte USB pluggen så jeg fikk koblet alt usynlig. Da ble det ett hull etter pluggen som passet fint til varmebryteren. Tegnet og 3D printet en liten plate til å montere bryteren i. Ble godt fornøyd med resultatet, ser ikke særlig hjemmemekket og er enkelt å bygge tilbake senere hvis det skulle trengs.

leafnor

Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

HansV

Hvis noen er interessert kan jeg sikkert printe flere plater.

TorC

Veldig pen løsning!

Jeg vil gjerne ha et par stykker hvis jeg kan få lov av deg til å tilby dem for salg sammen med kittet.

Sender deg en PM.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

HansV

Den er god! Ellers takk for ett fint kit. Hadde ikke hatt noe problem med å laget noe lignende selv, men det var veldig lettvint å få det ferdig til en billig penge og kunne montere uten å måtte koble seg på de originale ledningene. Nettopp brukt det på en tur med lite batteri igjen:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA