Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hyundai Ioniq autonomous drive 2019

Startet av haraldk, torsdag 01. november 2018, klokken 00:25

« forrige - neste »

AppleKnocker

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

haraldk

Det er godt mulig, men Youtube viser dette: Publisert 27. okt. 2018

Bare leser/ser meg opp på Ioniq for å korte ventetiden. Hadde først kontrakt på en av de fra Nederland som er omtalt i andre tråder her, men da jeg så hvor mye utstyr som manglet ble det heller en "norsk" 2019 modell som kommer ved juletider.

PS. Ser nå at det står 2017 CES Hyundai i begynnelsen av videoen...


Crown

Sitat fra: haraldk på torsdag 01. november 2018, klokken 00:58
Det er godt mulig, men Youtube viser dette: Publisert 27. okt. 2018

Bare leser/ser meg opp på Ioniq for å korte ventetiden. Hadde først kontrakt på en av de fra Nederland som er omtalt i andre tråder her, men da jeg så hvor mye utstyr som manglet ble det heller en "norsk" 2019 modell som kommer ved juletider.

PS. Ser nå at det står 2017 CES Hyundai i begynnelsen av videoen...

Jada, det der er på min som ble levert i 2016 også. Høres lurt ut å kjøpe en "norsk" så lenge det ikke er mer ventetid enn det der.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

tuono

Det står nye norske biler for salg på dagen hos diverse forhandlere. Bl.a. i Tromsø.

Zimon

Mistenker at den videoen over er litt "briefe" video om hva som de jobber med. Ikke at det kommer på en Ioniq i 2019, men at det jobbes mye med Autonom kjøring. Kun tiden får vise og Hyundai går nok ut med info når de er klare for det.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

tuono

Ut i fra hva jeg har fått med meg har du helt rett. De bruker bilen som rullende laboratorie for utviklingen av autonomi.

haraldk

Her er en annen video fra Consumer Electronics Show 2017 i Las Vegas som forteller litt om teknologien de leker med:
https://www.youtube.com/watch?v=MlCy4E67-zM

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA