Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Agrol avtale på Kia e-Niro?

Startet av rmon, mandag 29. oktober 2018, klokken 11:48

« forrige - neste »

Kårepåsporet

Fikk følgende svar fra Kia Norge:
"Det jobbes med dettte og det vil være klart i god tid før de første skriver kontrakt."

Det er altså hva Kia skriver, så får vi se hva som skjer når kontraktene skal skrives.
Blir nok noen måneder til jeg skriver kontrakt med kønummer rett over 100....
Jeg venter og ser om det er mulig å få bilen levert komplett, med Gabrielsen.

lirekassa

Sitat fra: Kårepåsporet på mandag 05. november 2018, klokken 21:05
Fikk følgende svar fra Kia Norge:
"Det jobbes med dettte og det vil være klart i god tid før de første skriver kontrakt."

Det er altså hva Kia skriver, så får vi se hva som skjer når kontraktene skal skrives.
Blir nok noen måneder til jeg skriver kontrakt med kønummer rett over 100....
Jeg venter og ser om det er mulig å få bilen levert komplett, med Gabrielsen.

Jobbes med hva? Jeg skjønte ikke helt.

Sitat fra: arthur på mandag 05. november 2018, klokken 18:12
Det er vel medlemskap i Norges Bondelag det er snakk om og man trenger ikke eie grunn, dyrke jord eller drive med dyr for å være medlem der og samtidig få rabatter via Agrol.

Ja, men om man ikke er medlem nå, så er det kanskje litt seint. Vet du om kravet er 12 måneders medlemskap eller kan man melde seg inn i morgen og få rabatten?

Zuexi



Sitat fra: lirekassa på mandag 05. november 2018, klokken 21:44
Ja, men om man ikke er medlem nå, så er det kanskje litt seint. Vet du om kravet er 12 måneders medlemskap eller kan man melde seg inn i morgen og få rabatten?

Må ha vært medlem over 12 mnd ja.

svingen

mener jeg lest på facebook att det var en gruppe som fikk 3% men hukser ikke i farten hva det var, så ser ut som man får noe rabat hverfall :)
kan jo kanskje håpe på 5%
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Zuexi

Sitat fra: svingen på tirsdag 06. november 2018, klokken 10:59
mener jeg lest på facebook att det var en gruppe som fikk 3% men hukser ikke i farten hva det var, så ser ut som man får noe rabat hverfall :)
kan jo kanskje håpe på 5%
Akademikere får 3% hvis de er medlem av en spesifikk organisasjon.

Kårepåsporet

#20
Agrol ser nå ut til å være bekreftet, gir 3% iht agrol.no (krever pålogging for å se medlemsfordeler).

EDIT: For Leaf Tekna gis det 9%, for i3 8%, så BOS utmerker seg også her, med desidert minst rabatt, skulle da bare mangle! Får jeg mer lyst til å kjøpe Kia? Ikke akkurat!

Det står også under:

"Det gis 10% rabatt på fabrikkmontert ekstrautstyr."

Betingelser:

Medlemskap

Hvis du er medlem i Norges Bondelag, Norges Bygdekvinnelag, Norges Bygdeungdomslag eller et skogeierlag må du ha vært medlem i mer enn 12 måneder. Medlemmer i Norges Bygdeungdomslag må i tillegg være under 30 år og kan ikke være støttemedlemmer.

Hvis du er medlem i Felleskjøpet Agri eller Felleskjøpet Rogaland-Agder, kan du kjøpe bil så snart du har et gyldig medlemskap.



Ansatt eller pensjonist

Er du ansatt i en bedrift som er medlem i Norsk Landbrukssamvirke, eller hadde en av disse bedriftene som din siste arbeidsplass før du gikk av med pensjon, kan du kjøpe bil så snart du har registrert deg på Agrol.no.



Antall biler

Du kan kjøpe inntil 2 biler innenfor en 12 måneders periode.



Salg av bil

Rabattavtalen gjelder kun ved kjøp av biler til privat bruk. Det er ikke lov å kjøpe biler på disse betingelsene med tanke på videresalg med fortjeneste.

For å kunne opprettholde våre gode betingelser forplikter du deg derfor til å beholde bilen i minimum 6 måneder.


Misbruk

Ved misbruk av avtalen, kan du miste retten til kjøp av bil med «Agrol-rabatt».


Zuexi

Sitat fra: Kårepåsporet på tirsdag 20. november 2018, klokken 18:49
Agrol ser nå ut til å være bekreftet, gir 3% iht agrol.no (krever pålogging for å se medlemsfordeler).

EDIT: For Leaf Tekna gis det 9%, for i3 8%, så BOS utmerker seg også her, med desidert minst rabatt, skulle da bare mangle! Får jeg mer lyst til å kjøpe Kia? Ikke akkurat!
Finner hverken 3% e-Niro eller 9% på Tekna når jeg logger inn...
e-Niro står ikke i listen engang og Tekna står oppført med lavere prosentsats.

arthur

Og når jeg logger meg inn så ser jeg tydelig 3% rabatt på Kia Niro Electric og har også fått dette bekreftet på mail fra Agrol.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Kårepåsporet

SPAR OPPTIL 9 %
EKSEMPEL, ET UTVALG MODELLER   RABATT
Kia Carens   9 %
Kia Ceed, Ceed SW   9 %
Kia Optima; Optima SW   9 %
Kia Picanto, Rio, Sorento   9 %
Kia Sportage, Stinger, Stonic   9 %
Kia Optima Plug-in hybrid   7 %
Kia Niro Hybrid   7 %
Kia Niro Plug-in hybrid   7 %
Kia Niro Electric   3 %
Kia Soul Electric   3 %
Send meg bilkjøpsbekreftelse   

Kopiert fra agrol.no

lirekassa

Jaja, ble overbevist via forumet om at det ikke kom rabatt så meldte meg aldri inn. Jeg er veldig på vippen, og litt ekstra irriterende å vite at andre får med vinterhjul for samme pris som jeg blir nødt til å betale.

Zuexi



Sitat fra: lirekassa på tirsdag 20. november 2018, klokken 21:28
Jaja, ble overbevist via forumet om at det ikke kom rabatt så meldte meg aldri inn. Jeg er veldig på vippen, og litt ekstra irriterende å vite at andre får med vinterhjul for samme pris som jeg blir nødt til å betale.

Ikke hos BOS - der må man ut med 17 lapper vinterdekk eller 23 for "starter kit" inkl. dekk, matter og ladekabel.

Kårepåsporet

Sitat fra: lirekassa på tirsdag 20. november 2018, klokken 21:28
Jaja, ble overbevist via forumet om at det ikke kom rabatt så meldte meg aldri inn. Jeg er veldig på vippen, og litt ekstra irriterende å vite at andre får med vinterhjul for samme pris som jeg blir nødt til å betale.

Når vurderte du å melde deg inn? For 12 måneder siden? Det er kravet, at en har vært medlem minimum 12 måneder. Dvs, når en som meg meldte seg inn før 31/12-17 så var kravet minimum 3 måneder.

3% av ca 400.000 er 12.000, så mangler litt på å få vinterhjul fra Kia dealeren.... Men vi er heldigvis ikke nødt til å betale en eneste krone til Kia da.....

lirekassa

Sitat fra: Kårepåsporet på tirsdag 20. november 2018, klokken 21:42
Sitat fra: lirekassa på tirsdag 20. november 2018, klokken 21:28
Jaja, ble overbevist via forumet om at det ikke kom rabatt så meldte meg aldri inn. Jeg er veldig på vippen, og litt ekstra irriterende å vite at andre får med vinterhjul for samme pris som jeg blir nødt til å betale.

Når vurderte du å melde deg inn? For 12 måneder siden? Det er kravet, at en har vært medlem minimum 12 måneder. Dvs, når en som meg meldte seg inn før 31/12-17 så var kravet minimum 3 måneder.

3% av ca 400.000 er 12.000, så mangler litt på å få vinterhjul fra Kia dealeren.... Men vi er heldigvis ikke nødt til å betale en eneste krone til Kia da.....

Sitat fra: lirekassa på søndag 07. januar 2018, klokken 00:22
Noen som vet om man får Agrol-rabatt på disse?

:)

Kårepåsporet

Sitat fra: lirekassa på tirsdag 20. november 2018, klokken 22:06
Sitat fra: Kårepåsporet på tirsdag 20. november 2018, klokken 21:42
Sitat fra: lirekassa på tirsdag 20. november 2018, klokken 21:28
Jaja, ble overbevist via forumet om at det ikke kom rabatt så meldte meg aldri inn. Jeg er veldig på vippen, og litt ekstra irriterende å vite at andre får med vinterhjul for samme pris som jeg blir nødt til å betale.

Når vurderte du å melde deg inn? For 12 måneder siden? Det er kravet, at en har vært medlem minimum 12 måneder. Dvs, når en som meg meldte seg inn før 31/12-17 så var kravet minimum 3 måneder.

3% av ca 400.000 er 12.000, så mangler litt på å få vinterhjul fra Kia dealeren.... Men vi er heldigvis ikke nødt til å betale en eneste krone til Kia da.....

Sitat fra: lirekassa på søndag 07. januar 2018, klokken 00:22
Noen som vet om man får Agrol-rabatt på disse?

:)

Var vel ingen som helt visste da....dessuten så koster medlemskap 890 kroner tror jeg det var......du har spart litt der da

lirekassa

He he, står ikke og faller på det alene, men hvis andre får rabatter og ikke jeg, så foretrekker jeg helst å ikke vite noe om det.

Pdd. så blir de begrensende faktorene først og fremst pris og hvorvidt jeg føler denne bilen kan fungere som eneste bil både i hverdagen (JA) og på lengre bilturer i Norge og utland (mer usikker). Synes ladehastigheten og infrastrukturen for dette ikke er helt tilrettelagt slik den er for Tesla.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA