Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla stanser salget av FSD opsjonen

Startet av sims, fredag 19. oktober 2018, klokken 09:32

« forrige - neste »

geear

Sitat fra: mthoring på mandag 29. oktober 2018, klokken 00:41
Uten tvil verdt det for meg og, var uten fungerende AP en ukes tid pga en feil nylig og da merket jeg hvor mye jeg egentlig hadde brukt det. Hadde jeg kunnet ombestemt meg så ville jeg lett flesket til med FSD også. Blir kjedelig den dagen det kommer features der som jeg blir foruten 8-)
Er jo bare å krysse av på tesla.com det da?

Schjell

Ja, i kø så er den genial, enig i det. Nokon tankar eller erfaringar om kva som skjer når det kjem snø på vinteren som legg seg over sensorane i fronten, blir det bråstopp då?

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Futurecar

Sitat fra: Schjell på mandag 29. oktober 2018, klokken 18:34
Ja, i kø så er den genial, enig i det. Nokon tankar eller erfaringar om kva som skjer når det kjem snø på vinteren som legg seg over sensorane i fronten, blir det bråstopp då?
Det blir spennende å se. Tenker uansett jeg er skeptisk til å la bilen kjøre selv på glatte veier. På e39 mellom Stavanger og kr sand er det noen svinger som er vel ubehagelige i 75-80 når bilen kjører:) med litt is på bakken tror jeg fort det kan bli noen uheldige hendelser:)

mthoring

Sitat fra: gr på mandag 29. oktober 2018, klokken 07:40
Sitat fra: mthoring på mandag 29. oktober 2018, klokken 00:41
Uten tvil verdt det for meg og, var uten fungerende AP en ukes tid pga en feil nylig og da merket jeg hvor mye jeg egentlig hadde brukt det. Hadde jeg kunnet ombestemt meg så ville jeg lett flesket til med FSD også. Blir kjedelig den dagen det kommer features der som jeg blir foruten 8-)
Er jo bare å krysse av på tesla.com det da?

Det er noe helt annet å fleske ut 50k egenkapital enn at avdragene på billånet øker med i overkant av 200,- mnd.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

geear

Hvis du bestilte bilen mens prisen var lavere, så har det vært sagt at man skal få det for den gamle prisen, som  var rundt 10k lavere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA