Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kvalitet på klargjøring

Startet av Prof. Proton, onsdag 17. oktober 2018, klokken 19:16

« forrige - neste »

Prof. Proton

Mottok bilen på fredag som ble sendt direkte til Opti-Coat Pro+ behandling hos Asker Autospa (som gjorde en fantastisk jobb). Etter behandling ble det påpekt at klargjøringen av bilen ikke var særlig god. Det ble vist bilder av flere matte flekker og striper i lakken. Dette klarte ikke jeg å se ved overlevering (under spotlys og i iveren etter å komme meg bak rattet). Ønsker bare å advare slik at dere gjør en ekstra kontroll av lakk og riper. Sjekk spesielt dørene. Vedlegger bilde (etter behandling)

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.





Nordlands

Hvilken forhandler? De bruker forskjellige firma til klargjøring.

Forstår det slik at Asker Autospa korrigerte dette før behandling. Jeg satser på å få en helt blank bil da jeg har bestillt med keramisk forsegling.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

Prof. Proton

Nå var vel ikke meningen å henge ut forhandleren (men det er mulig at du ser et hint på et av bildene).

Poenget mitt var at man bør bruke til på overtagelsen av bilen og ikke akseptere slurv. Du risikerer at en detailer tar ekstra betalt dersom han må bruke tid på korreksjon av swirls eller riper. Hvis du har bestilt forsegling gjennom forhandler regner jeg med at det tas høyde for slike korreksjoner.

bmw2002

Min bil var i allefall helt fin, ikke sett noenting når jeg har vasket den (Insignia)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA