Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Problemer med Tesla app

Startet av Braxze, tirsdag 16. oktober 2018, klokken 13:55

« forrige - neste »

Braxze

Kan ikkje logge inn på appen til tesla selv om eg har laga meg ein bruker på nettet og reservert 3

Må eg ha ein Tesla for å kunne logge inn?

Nasatech

Stemmer! Får ikke tilgang før bilen er registrert på deg.

Henning Tveiten Østeby

Enig, man må ha bilen registrert på seg.

Men akkurat nå klarer ikke jeg å logge meg på appen min heller, den er "disabled".
Sprøtt.
Noen andre som opplever det nå?



From Cayenne V8 to
Tesla Model S 75D
Life is good


Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Henning Tveiten Østeby


geear

Mobile access disabled eller noe slikt du får opp? I så fall må du skru det på i bilen. Verksteder flest slår det av.

Henning Tveiten Østeby

Sitat fra: gr på tirsdag 16. oktober 2018, klokken 21:58
Mobile access disabled eller noe slikt du får opp? I så fall må du skru det på i bilen. Verksteder flest slår det av.
Tenkte det var noe sånt...



From Cayenne V8 to
Tesla Model S 75D
Life is good


Daniel80

Er det flere som har problemer med Tesla App`en i dag?
Både jeg og min samboer er blitt logget ut av appen i dag, og har ikke fått logge inn igjen på mange timer. :-1:
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

JorEl

Har just solgt E-golfen og Carnet.
Det er en drøm og komme over til Tesla sin app.  Vrket hver gang uten problem, flere valgmuligheter og mye kjappere. Her er Tesla solide :+1:
Beklager skryt, men jeg skal fort syte når jeg får problemer ;)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Redders

Hvor lang tid tar det før bilen blir registrert inn på Appen?
Hentet bil på fredag, men den er fortsatt ikke aktivert.

Recursos

Sitat fra: Redders på søndag 09. desember 2018, klokken 13:30
Hvor lang tid tar det før bilen blir registrert inn på Appen?
Hentet bil på fredag, men den er fortsatt ikke aktivert.

Skal skje med en gang. Da jeg ventet på "min" tur på utleveringsdagen sjekket jeg appen mange ganger (8)) uten at bilen dukket opp i appen. Under selve overleveringen ba vedkommende som hadde gjennomgang sammen med meg om å sjekke appen. Jeg sa jeg hadde sjekket for to minutter siden og ingen tilgang. Han sa da at han hadde aktivert meg i systemet, og at tilgangen kom umiddelbart etter dette. Jeg sjekket appen og vipps. Der dukket bilen opp :)
2015 - Leaf Nordic 6,6kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA