Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Noen som har fått versjon 9?

Startet av Thorvald, mandag 15. oktober 2018, klokken 14:35

« forrige - neste »

jokke

Sitat fra: Futurecar på lørdag 27. oktober 2018, klokken 11:10
Vi har  v8.1 2018.34.1 og fikk idag varsel om tilgjengelig oppdatering som skal ta 1 t og 40 min. Skal sette på ikveld når vi parkerer bilen. Er det v9 som er neste da eller er det noen mindre oppdatering?
Kan være at du får 2018.36 først, men tvi tvi  :)

OhmPaPa

Er det slik at man må ha WiFi for å få oppdateringene - eller kommer de over LTE også - bare tregere? Instruksjonsboken er litt vag på dette...

Tmel

Fikk versjon 9 installert i dag. 2018.42.2. Fungerer helt fint. Ikke sjekket autopilot ennå.

Thorleif Hallen


georglu

#19
Noen som er heldigere enn andre og får oppdateringer tidligere? Fikk e-post fra TeslaFi.com at én Model X i Akershus har fått versjon 42.2 i dag, så det er kanskje én av dere?

EDIT: Ser det er en som har kommentert på det allerede. :P
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

Futurecar

#20
Vi fikk også v9. Skal ut å kjøre om ettpar timer. Er klar for dashcam om det funker nå:) ser på teslafi at det er 42 biler som har fått  2018.42.2 19e7e44 på teslafi

sjokomelk

Ånei.. Nå kommer jeg til å vandre rundt hele helgen og be mot Palo Alto om å få oppdateringen jeg også :laugh:
Er klar som et egg! :+1:
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

OhmPaPa

10/27/2018 08:19 AM   2018.42.2 19e7e44   2018.36.2 ac4a215   S 75D   Vest-Agder   Norway

Gratulerer!


Sitat fra: sjokomelk på lørdag 27. oktober 2018, klokken 15:03
Ånei.. Nå kommer jeg til å vandre rundt hele helgen og be mot Palo Alto om å få oppdateringen jeg også :laugh:

Vil det hjelpe å ofre noe? Hva vil de sette pris på i Palo Alto? Er helt ny på Tesla!

Krigil


Megleren

2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

sjokomelk

Sitat fra: OhmPaPa på lørdag 27. oktober 2018, klokken 15:33
Vil det hjelpe å ofre noe? Hva vil de sette pris på i Palo Alto? Er helt ny på Tesla!
Tesla har adresse og hovedkontor i Palo Alto i California.
Jeg tror jeg har ofret nok penger til de om ikke noe annet ;D :P Jeg kan kanskje ofre noe av lørdagsgodtet mitt hvis det gjør at jeg kommer lenger frem i køen :o
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Futurecar

Vi har model x 75. Kjøpt i september og fått v9:)

Holst

Sitat fra: OhmPaPa på lørdag 27. oktober 2018, klokken 11:29
Er det slik at man må ha WiFi for å få oppdateringene - eller kommer de over LTE også - bare tregere? Instruksjonsboken er litt vag på dette...
Skal ikke mene noe spesielt om det ene eller andre, men kan rapportere om at X'en lastet ned ca 850MB og lastet opp 350MB i forbindelse med denne oppdateringen. Den var da ikke koblet på strøm men på hjemme WiFi.

Futurecar

#28
Har da fått prøvekjørt v9 på motorveien i Stavanger.  Mye bedre trafikkbildet på skjermen over rattet. Ser biler på siden og litt bakover. Bilene ser ut som bilene i virkeligheten. Dvs lave biler ser lave ut og høye biler ser høye ut:) liker også den nye infotainmenten. Er nå mer moderne selv om den gamle split screen er borte så har man en lignede løsning med en liten skjerm nede til f.eks musikkanlegget.har kjøpt usb dongle men ikke fått lat til rett mappestruktur ennå :) tommel opp for v9

Hodetelefoner

Det er 3D objekter.
Det er 3 lastebil typer. Buss. Noen biler etc.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA