Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solgt tesla med gevinst??

Startet av Braxze, søndag 14. oktober 2018, klokken 19:44

« forrige - neste »

Braxze

Er det noen her inne som har solgt teslaen sin og gått i 0, eller solgt med gevinst?

Nasatech

Sitat fra: Braxze på søndag 14. oktober 2018, klokken 19:44
Er det noen her inne som har solgt teslaen sin og gått i 0, eller solgt med gevinst?

Kjøpte i 2014. Da var dollaren på 6. Solgte etter 2 år med 5k i fortjeneste :)

Ellers har jeg solgt to biler i null, men det var fordi bilen steg i pris etter at jeg hadde bestilt og at derfor kjøper faktisk fikk rabatt selv om jeg solgte i null.

What-a-watt

Tror ikke det i de siste par årene. Med en leveringstid på et par måneder, er det isåfall ikke mye. Prisene har vel heller ikke økt markant. På finn.no er det nesten 500 S/X til salgs.

snd

Vet ikke om S'ene kan selges med profitt nå. Jeg fikk i alle fall solgt Roadsteren i mai for 40k mer enn det jeg ga året før.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Muffinman


Tin

Den tid er forbi. Kun hvis du får kjøpt demo av tesla med stor rabatt, eller gjort ett kupp på finn eller annet sted. Flesteparten av bilene på finn ligger til fantasipriser. De som blir priset i tråd med hva markedet er villig til å gi, blir solgt i løpet av noen dager.

fonberg

Sitat fra: Braxze på søndag 14. oktober 2018, klokken 19:44
Er det noen her inne som har solgt teslaen sin og gått i 0, eller solgt med gevinst?

Ja.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Counterpointer


Antallet som har solgt en Tesla med fortjeneste vil øke kraftig når 3 kommer

JO

Ja, Kjøpte i 2014 solgte etter 2 år og 50k kilometer for samme sum så gikk i 0.
Hyundai Ioniq 5 21
Kansellert Polestar 2 reservert
Seat Mii Electric 20
x Svart Model S 14

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA