Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Torque steer

Startet av Biff, lørdag 13. oktober 2018, klokken 18:59

« forrige - neste »

hemi

Artigere når det dytter bak og ymse veier ;)

Biff

Tror man skal være forsiktig med råkjøring med denne bilen. Plutselig drar den til sida og da får du ikke råkjørt i annet enn en rullestol framover

xmir

Var slik jeg følte i3 også. Ikke spesielt moro de første gangene, men man må bare trå litt lettere med høyrefoten.

hemi

i3 har ikke torque steer.

i3 er derimot utrolig gøy siden den dytter bak! siden i3 har såpass smale hjul er den ikke engang så utsatt for sporing. Derimot har i3 en kort lock to lock ratio som gjør den morsom/følsom for jukking på ratt

Biff

Sitat fra: hemi på fredag 19. oktober 2018, klokken 10:48
i3 har ikke torque steer.

i3 er derimot utrolig gøy siden den dytter bak! siden i3 har såpass smale hjul er den ikke engang så utsatt for sporing. Derimot har i3 en kort lock to lock ratio som gjør den morsom/følsom for jukking på ratt

Jeg er også følsom for jokking

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA