Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering nov/des

Startet av Pilot, fredag 12. oktober 2018, klokken 07:26

« forrige - neste »

zbk

Det blir på freddan'  :) :D ;D 8)  For en episk start på juleferien! (blir nedtur om det endrer seg nå)
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Sindregasland

Sitat fra: zbk på mandag 17. desember 2018, klokken 13:40
Det blir på freddan'  :) :D ;D 8)  For en episk start på juleferien! (blir nedtur om det endrer seg nå)

Grattis!!

AndreasRingdal

Til dere som ikke har signert lånepapirene via tesla/dnb digitalt enda. pass på at dere har skikkelig bankid og ikke bare bankid på mobil.
Kan si av erfaring at du blir superstresset av å sitte på telefon med lokalbanken 45 min før utlevering og fikse bankid.

Glad jeg husket å ta med brikken for vanlig innlogging til nettbanken min.

41 min igjen
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

Stylus

Så bra det ordnet seg!! Jeg fikk det til på mobil, men jeg ble usikker når den ba om personlig passord slik som på vanlig bankid. Jeg tastet det inn og det gikk gjennom

zbk

Da ringte Tesla og lurte på om jeg ville hente bil i morgen ettermiddag i stedet for på fredag  8) :laugh:

Og jeg som fikk hjertet i halsen og frykta de ringte for å utsette. Nå venter jeg bare på link til lånesignering og på å finne bilen blant nyregistreringene.

Blir en lang dag på jobb i morgen...
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

rfagerdal

Sitat fra: zbk på onsdag 19. desember 2018, klokken 19:15
Da ringte Tesla og lurte på om jeg ville hente bil i morgen ettermiddag i stedet for på fredag  8) :laugh:

Og jeg som fikk hjertet i halsen og frykta de ringte for å utsette. Nå venter jeg bare på link til lånesignering og på å finne bilen blant nyregistreringene.

Blir en lang dag på jobb i morgen...

Så KULT da!
Må innrømme at jeg sitter igrunn å venter på samme melding selv :D, men tviler på det skjer.. men mann vet jo aldri siden du fikk tiden forandret!
Gratulerer!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA