Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

App på Partner

Startet av Elektrolytt, tirsdag 09. oktober 2018, klokken 14:20

« forrige - neste »

Elektrolytt

Noen som vet om app for styring av forvarming på elektrisk Peugeot Partner fungerer stabilt og bra?
Kan den forvarmes uansett så lenge det er strøm på batteriene, eller må den være tilkoblet lading?
Ser at både varebil og 5-seter nå skal ha app-styring ifølge brosjyrer, men ingen info om hvordan det i praksis virker.

ksorlund

Jeg bruker appen stort sett til å sjekke SOC. Det går helt fint å starte forvarming, men jeg har et inntrykk av at den tapper 12v-batteriet veldig fort. Foruten det er det ingenting som hindrer deg å starte forvarming uten at strømmen er tilkoblet
2018 Peugeot Partner Tepee Electric
2016 Kia Soul EV Exclusive

NRIK

Sitat fra: ksorlund på tirsdag 16. oktober 2018, klokken 18:14
Jeg bruker appen stort sett til å sjekke SOC. Det går helt fint å starte forvarming, men jeg har et inntrykk av at den tapper 12v-batteriet veldig fort. Foruten det er det ingenting som hindrer deg å starte forvarming uten at strømmen er tilkoblet

Hvilken app bruker du, og til hvilken bil?

ksorlund

Sitat fra: NRIK på søndag 25. november 2018, klokken 00:09
Sitat fra: ksorlund på tirsdag 16. oktober 2018, klokken 18:14
Jeg bruker appen stort sett til å sjekke SOC. Det går helt fint å starte forvarming, men jeg har et inntrykk av at den tapper 12v-batteriet veldig fort. Foruten det er det ingenting som hindrer deg å starte forvarming uten at strømmen er tilkoblet

Hvilken app bruker du, og til hvilken bil?
Hei.

Til Peugeot er det appen My Peugeot som gjelder.

Kjetil

Sent fra min ANE-LX1 via Tapatalk

2018 Peugeot Partner Tepee Electric
2016 Kia Soul EV Exclusive

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA