Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når får dere deres i3 (120Ah) ?

Startet av Arthur Morgan, torsdag 04. oktober 2018, klokken 21:33

« forrige - neste »

Arthur Morgan

Hei alle godtfolk

Trond.m

#1
Gratulerer. Den blå er veldig fin, men valgte grå på grunn av de sorte hjulbuene.

Mineralgrå metallic, med sportspakke.

Ga beskjed om at de fjerner »gaffatapen» over vinduene, da den er høyst uønsket :-).

Har ikke fått ordrebekreftelse ennå, men ønsker ikke levering før 2019.

fossaaen


Arthur Morgan

Sitat fra: TM på torsdag 04. oktober 2018, klokken 21:56
Gratulerer. Den blå er veldig fin, men valgte grå på grunn av de sorte hjulbuene.

Mineralgrå metallic, med sportspakke.

Ga beskjed om at de fjerne »gaffatapen» over vinduene, da den er høyst uønsket :-).

Har ikke fått ordrebekreftelse ennå, men ønsker ikke levering før 2019.


Gratulerer

Arthur Morgan

Sitat fra: fossaaen på torsdag 04. oktober 2018, klokken 22:02
Imperial blue, charged pro, levering uke 50


Grattis! Hva ser du mest fram til med den nye i3 ?

Trond.m

Takk takk, det er vel rekkevidde og enda bedre lys (selv om faceliften også hadde god LED lys) som avgjorte. i3 og i3S kjenner jeg godt, og nå som jeg kjører Leaf merker man hvor god i3 egentlig er  :+1: Dyr, men verd pengene  :)

Arthur Morgan

Sitat fra: TM på torsdag 04. oktober 2018, klokken 22:16
Takk takk, det er vel rekkevidde og enda bedre lys (selv om faceliften også hadde god LED lys) som avgjorte. i3 og i3S kjenner jeg godt, og nå som jeg kjører Leaf merker man hvor god i3 egentlig er  :+1: Dyr, men verd pengene  :)


Enig! Så Tesla bjørn testet Adaptive lys på jaguar i-pace og ble mektig impressed når jeg så hvordan hele veien lyste opp og justerte seg etter biler og veien

Touring

Rød i3s, full pakke med blå belter. Har kjørt > 100000 km med min gamle 60ah. Gleder meg til en ny oppgradert utgave med større rekkevidde, bedre lys og mer GTI følelse

Trond.m

Mineralgrå i3, Charge Pro + sportspakke: Estimert levering Uke 50

Trond.m

Noen som har fått VIN nr på sin bil. Det kan vel ikke være mer enn 2 uker til de første kundebilene går i produksjon, og da skulle VIN nr ikke være langt unna.

hemi

49-51, med hovedvekt på 51 her :o vi får se, bestilte ca samme minutt, men hang en dag eller to i systemet på rabatt greier :o

Trond.m

Sjekket status i dag. Ikke VIN enda, men det er nok like før da den blir produsert uke 45. Noen som har klart å spore sin i www.bimmer.work ennå ?

fossaaen

Hvor/hvordan ser en om en har fått VIN nummer?  (ny i BMW verden)

Trond.m

Sitat fra: fossaaen på tirsdag 16. oktober 2018, klokken 16:00
Hvor/hvordan ser en om en har fått VIN nummer?  (ny i BMW verden)
Velkommen til BMW Verden  :).
Det må man spørre forhandleren om. Det vil normalt være klart ca 4-5 uker før oppgitt leveringsdato.

Trond.m

Noen som har fått bimmer.work til å virke i det siste ?

Jeg skulle sjekke en i3 120Ah, men får bare feilmelding.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA