Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når får dere deres i3 (120Ah) ?

Startet av Arthur Morgan, torsdag 04. oktober 2018, klokken 21:33

« forrige - neste »

Kires

Min skal være ferdig produsert i uke 46 med overlevering i starten av desember. Blir en av de bedre julegavene tror jeg:)
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Trond.m

 :+1:
Min skal etter planen gå i produksjon neste uke. Med litt flaks kan det bli sen november levering. Med bimmer.work skulle skulle man kunne sjekke nærmere datoen for ferdig produksjon, men tjenesten ser ikke ut til å være helt oppdatert.

Arthur Morgan

Sitat fra: TM på fredag 26. oktober 2018, klokken 14:40
:+1:
Min skal etter planen gå i produksjon neste uke. Med litt flaks kan det bli sen november levering. Med bimmer.work skulle skulle man kunne sjekke nærmere datoen for ferdig produksjon, men tjenesten ser ikke ut til å være helt oppdatert.

Har du valgt de standard vintefelgene som er på charged prof?

fossaaen

Fikk VIN nummer på min idag.  Produserers uke 45, levering uke 49.

Trond.m

Sitat fra: SKYNET på fredag 26. oktober 2018, klokken 16:30
Har du valgt de standard vintefelgene som er på charged prof?
Nei, jeg valgte å ta med sportspakke og da er det sorte turbineike 428 felg som standard på vinterhjulene. Standard på charged pro er vel 427 felgen,

Trond.m

Her går det unna. Ferdig produsert 1.11.2018  :).

bimmer.work gir ingen resultater, men https://www.mdecoder.com ga treff.


hemi

hey, den gav meg også treff, prod dato i dag står det



Trond.m

#22
Sitat fra: hemi på fredag 02. november 2018, klokken 20:17
hey, den gav meg også treff, prod dato i dag står det
Gratulerer. BMW har som vanlig stålkontroll...det kan man ikke akkurat si om asiatiske leverandører  ;)

Tipper bilen kommer til Drammen om et par uker  :+1:

Trond.m

Og nå er tilpasset brukerveiledning for min bil tilgjengelig fra Driver's Guide appen til BMW  :+1:


Jokkhov

Fikk vite av selgeren min at bilen er produsert og står på kaia i Bremerhaven og venter på videre transport
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
BMW i3 fully charged 94ah (solgt)
BMW i3 fully charged 120ah(solgt)
Tesla model 3 LR 2021 - selges
Tesla model Y LR - bestilt 31/3- 22

hemi

uten tvil 2019

e-golf folka selger sine april proudserte, som 2019 :p

her er det beviselig nytt batteri osv

hva er de 3 siste tall i VIN?

Trond.m

Det har ingen betydning for annenhåndsverdien, bortsett fra at du da får litt større kjørelengde. Det er uansett en 2019 modell. Normalt regner bmw modellskifte for i3 fra 1.7.18, men på grunn av endring av spesifikasjoner har det denne gangen blitt utsatt til 1.11.18. Det vil nok være noen som kaller biler produsert etter 1.7.2018 som 2019 modell, men det holder ikke da 2019 er en annen modell.

Jokkhov

Da er det bare å hente den med andre ord.

Tror det var 707, men han nevnte det bare i forbi farten, så kan ha hørt feil.
At den var på vei til Drammen var det viktigste for meg
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
BMW i3 fully charged 94ah (solgt)
BMW i3 fully charged 120ah(solgt)
Tesla model 3 LR 2021 - selges
Tesla model Y LR - bestilt 31/3- 22

Trond.m

Sitat fra: hemi på tirsdag 06. november 2018, klokken 15:19
uten tvil 2019

e-golf folka selger sine april proudserte, som 2019 :p

her er det beviselig nytt batteri osv

hva er de 3 siste tall i VIN?
På e-golf kan du se årsmodell i VIN nummeret. VW har vel normalt bytte av årsmodell i uke 23, men april 2018 tror jeg ikke stemmer. Da e-golf kom som facelift med nytt batteri i april 2017 ble de første bilene fram til uke 23 produsert som 2017 modell.

Trond.m

#29
Sitat fra: Jokkhov på tirsdag 06. november 2018, klokken 15:25
Tror det var 707, men han nevnte det bare i forbi farten, så kan ha hørt feil.
At den var på vei til Drammen var det viktigste for meg

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA