Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

p106 selges

Startet av frodef, fredag 31. august 2018, klokken 12:50

« forrige - neste »

frodef

Jeg må innse at jeg ikke har tid, energi og plass til å styre med min p106, så er det kanskje noen her som er interessert i å overta den? Den fungerer noenlunde greit, bortsett fra (selvsagt) batteriene, bilen har i all hovedsak stått stille siden forrige sommer. Jeg vet ikke hvor langt den går slik den står nå, men tipper en knapp håndfull kilometer. Jeg har noen ekstra batteriblokker stående, med ukjent tilstand, tror de stort sett kommer fra en think. Jeg har glemt eu-kontrollen, den går vel ut omtrent nå tror jeg. Bilen er hvit, tre dører, med fungerende webasto, sommer og vinterhjul. Både jeg og bilen bor i Oslo.

frodef

Ingen interesserte, ikke engang for delene? Tror det aller meste utenom batteriene fungerer bra på denne.

Elmo

Jeg begynner å få alt for mye deler til disse bilene :-[   Også massevis av batterier
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Ja, deletilgangen til disse bilene er blitt overveldende i det siste.

Samme vil nok skje med dagens nye biler, så liten grunn til å bekymre seg for slitne batteri etc.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

frodef

Ok, så for å snu på det, er det noen som er villige til å selge, og hva det ville koste meg å få tak i et mer eller mindre komplett batteri-sett til en p106?

Elmo

Jeg har som sagt mange batterier (og bor ikke så langt unna). 
I utgangspunktet liker jeg ikke å selge batterier før de er testet med WestMountain CBA (for å være sikker på at jeg ikke selger "dritt"), men jeg har problemer med å få den til å funke for tiden.
Men jeg har en tanke vi kan ta på PM.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Elmo

#6
Fikk du ikke PMen min ??
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

hansig

Hei, jeg har en P106 som dessverre har en del rust i understellet og kanaler. Hvordan er det med den du skal selge?

Mvh. Hans

Elmo

#8
Såvidt jeg vet er den helt OK. Jeg har dog aldri sjekket den nøye, men jeg kan gjøre det imorgen.   Sender PM.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

fggade

Jeg kunne være interessert i en fungerende Webasto-varmer, om dette skulle finnes i delebilen.
Citroen Saxo electrique 1998, kjøpt oktober 2017.
Kjører kun franske biler, god erfaring med PSA-mekanikk fra 80- og 90-tallet. Har også en Citroen ZX 1997 bensin og Citroen C25 1987 diesel campingbil. Oslo-området.

Elmo

Dessverre. Webastoen er det eneste som mangler på bilen..
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA