Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Interiør wrap/decal

Startet av Vhagar, tirsdag 02. oktober 2018, klokken 19:14

« forrige - neste »

Vhagar

Pyntelister på dashbord og lokket til den store oppbevaringsboksen i midtkonsollet ble levert rimelig stripete (under lakken). Har gitt opp å få gehør for at dette er en vesentlig mangel så tenkte jeg skulle vurdere å dekke de til med wrap/decal. Noen som har erfaring eller tips til noen som er relativt lette å legge og ser ok ut?

Hvordan vil ev. utstyr som mobilholder som er festet med 3m limpute eller sugekopp sitte på slikt i forhold til originalen?
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

ctr46

La på vinylfilm med karbonfiber på dashbordet idag, bestilt fra RPM Tesla. Syns det ble ganske greit. Ikke like pent som originalt så klart, men det var ikke mulig å bestille med bilen slik min ble konfigurert.
Enkelt å legge på og sitter som støpt. Kraftig 3M lim holder den på plass.
Installerte en QI trådløs mobilholder m/lader oppå og det var ikke noe problem. Sitter også som støpt.
Lokket på midtkonsollen min er alltid oppe så der har jeg ikke gjort noe. Finnes karbon folie man kan legge der også. Flere har gjort det såvidt jeg vet.

Håper det ga deg noen svar:)
.

Vhagar

Tusen takk! Godt å vite at det var enkelt å legge samt at mobilholder sitter fast på det etterpå. Liker ikke karbonfiberen selv, så tenker jeg går for matt svart eller den treimitasjonen. Tenker at jeg prøver beskyttelsen til dørterskelene også i samme slengen.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

Øystein B

Ser at det selges en del høykvalitetsfolie på nettet, 3M 1080 eller noe slikt. Tenkte å forsøke å wrappe de sorte trelistene når min MX kommer. Kanskje i noe form for børstet alu-finish eller en carbon look. Det koster lite å prøve, og er fullt reverserbart.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA