Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Plass i lengderetning mellom for- og baksete

Startet av nesten, torsdag 27. september 2018, klokken 12:34

« forrige - neste »

nesten

Jeg vurderer å kjøpe en Kangoo Maxi femseter for å få plass til tre barn i baksetet.

Det er ingen biler tilgjengelig for prøvekjøring, hverken el eller fossil, i Trøndelag - så det er vanskelig å få sjekket  plass i lengderetning. Jeg er 198 cm, og i enkelte biler blir plassen for knapp til neste seterad, selv om barna skal sitte på forovervendte seter/puter.

Er det noen med denne bilen som kunne tatt mål av avstanden mellom ryggen på førersetet og kanten av sitteputen i baksetet, med førersete i bakerste posisjon?

På forhånd takk.

nesten

Andre erfaringer og kommentarer med denne bilen er også velkommen, siden det er snakk om å kjøpe den usett og uprøvd... :)

calefranco

Hei, jeg har en Kangoo Maxi elektrisk (2013). Barna mine er voksne nå, så barnesete har jeg aldri hatt i bilen, men plassen er i hvert fall uslåelig.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA