Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

You can now charge at any Tesla Supercharger!

Startet av Mxoslo, onsdag 26. september 2018, klokken 14:58

« forrige - neste »

Mxoslo

Congratulations!
You can now charge at any Tesla Supercharger!

Heldig er jeg! Hadde denne meldingen i displayet i morges. Noen som vet i hvilken sammenheng og hva det skal bety? Funket fint før også
Rød M3LR til kona levering 22-23/12
Hengerfeste (tilfelle jeg bare må låne den litt😁)
ikke mast etter VIN

Blå 2017 TMX - fantastisk bil

Espen Hugaas Andersen

Jeg hadde også denne. Jeg mistenker at de tukler med måten tilgang til superlading pga referrals er logget i systemet sitt, i forbindelse med at man kunne få inkludert superlading for Model 3 performance.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Jeronan

It's because there was an issue where people suddenly lost their unlimited super charging on their Tesla account page and some were suddenly charged for Super charging, etc.

So it seems they finally fixed it. I got the message this morning as well, while already having Unlimited Supercharging.  ::) :P
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA