Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Parkeringsbulk

Startet av Tigertoger, mandag 24. september 2018, klokken 21:11

« forrige - neste »

Tigertoger

Hei.
Hentet meg en ny fluid Black på torsdag, nydelig bil. Oppdaget på lørdag en bulk i passasjer døra rett foran dørhåndtaket. Kan I3 få samme type parkerings bulker som en normal bil? Forøvrig finnes et ingen lakk skade på døra.

Tigertoger

Ingeniøren

Sitat fra: Tigertoger på mandag 24. september 2018, klokken 21:11
Hei.
Hentet meg en ny fluid Black på torsdag, nydelig bil. Oppdaget på lørdag en bulk i passasjer døra rett foran dørhåndtaket. Kan I3 få samme type parkerings bulker som en normal bil? Forøvrig finnes et ingen lakk skade på døra.

Tigertoger

Et bilde kanskje, når det blir lyst. Kan man få bulk i støtfanger på en "vanlig" bil, kan man få det i døra på en i3...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Trond.m

Tja, kan man det ? Jeg ville iallefall anta at plasten (kabronforsterket ?) i større grad gjenvinner sin opprinnelige form etter at den er utsatt for belastning.

Strøm Tycoon

Sitat fra: Ingeniøren på mandag 24. september 2018, klokken 21:29
Sitat fra: Tigertoger på mandag 24. september 2018, klokken 21:11
Hei.
Hentet meg en ny fluid Black på torsdag, nydelig bil. Oppdaget på lørdag en bulk i passasjer døra rett foran dørhåndtaket. Kan I3 få samme type parkerings bulker som en normal bil? Forøvrig finnes et ingen lakk skade på døra.

Tigertoger

Et bilde kanskje, når det blir lyst. Kan man få bulk i støtfanger på en "vanlig" bil, kan man få det i døra på en i3...

Et fenomen i USA.

The Official Camry Dent Registry

hELgenen

Aldri opplevd slike skader med i3 - riper ja, men aldri bulk.
Men det kan sikkert oppstå, men jeg innbiller meg, altså uten belegg i fakta, at
det skal mye mer til før det blir bulk her enn på f.eks på metalldører og slikt.....

Tigertoger

Saken "oppklart" som mulig fabrikasjons feil. Saken er nå en garanti sak. Takk til Sulland Moss for god service!

2018
Fluid black
Fully charged

Ingeniøren

Forsatt litt nysgjerrig på hvordan denne skade ser ut  :o
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

rmrsr

Jeg har fått ripet opp lakken etter parkeringsskade, der motpart forsøkte å stikke av.
Døren er veldig fleksibel, så her var det kraft + motparts rustne/ru bildør som var årsak...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA