Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Retrofit dynamiske baklykter på pre-facelift.

Startet av offpist, mandag 24. september 2018, klokken 19:55

« forrige - neste »

offpist

Det er sikkert ikke mange EL4XXXX registrerte Golf der ute med dynamiske baklykter, men det var faktisk svært enkelt.  Jukset litt med å kjøpe ferdige adapter kabler.
Jobben med montering og omkoding av styre-enhet 09 gjorde jeg selv, på under 2 timer fra start til slutt.

Laget en liten videosnutt, men syns ikke helt det gjenskaper hvordan det ser ut i virkeligheten.

https://www.youtube.com/watch?v=lHHEZEd96NA
Kjører:
Grå 2013 Model S P85

offpist

Lite tilbakemeldinger, var det ingen som synes det var litt kult? ;)

Jeg har også et Aktiv Info Display fra en 2018 mod, det skal også være relativt enkelt å montere. Sånn rent bortsett fra at Møller må inn og fjerne komponent beskyttelsen.

Kjører:
Grå 2013 Model S P85

J@x

Stilig, hva koster et slikt sett?
Har en tidlig 17-modell FL, ventet nesten et år før Møller fikk montert mine.. (var bestilt med bilen, men levert med standardlykter).
2024 Skoda Enyaq IV 85x Sportline i bestilling
2021 VW ID3 1st Plus
2021 Skoda Enyaq IV 80 Sportline (solgt 2024)
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

offpist

Det ble fort 10 000 kr for alt, etter moms og slikt var betalt.
Koster kanskje mer enn det smaker, men syns det ble en lekker oppgradering.
Kjører:
Grå 2013 Model S P85

Apalset

Kult. Kan du legge ut link til det som er nødvendig?

offpist

Kjører:
Grå 2013 Model S P85


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA