Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Låsmutter/bolt på standard jul?

Startet av Apache, søndag 23. september 2018, klokken 18:01

« forrige - neste »

Apache

Har en eGolf kjøpt i april i år splitte ny. Tenkte å selge den før vintersesongen begynner. Det jeg lurer på er om det er låsbolt som standard på nye eGolfer? Mener å vært borti det men jeg klarer ikke å finne "nøkkelen". Vet ikke hvor møller kan ha lagt det i bilen da jeg fikk den eller hvordan den ble utlevert hvis det er standard.

j-Golf

Ligger sikkert sammen med dæk-nødreparationskittet i bagagerum.

Apache


Gordon Retriever

Holdes fast av en elastisk strikk i denne:



Litt dum plassering - låseboltnøkkelen gjør det vanskeligere å lukke glidelåsen når den er på plass, og den har lett for å falle ut når du åpner glidelåsen igjen.

Delelageret hos din nærmeste forhandler bør kunne selge deg en ny hvis din mangler.

Apache

Problemet ute av verden, bilen solgt (til forhandler) uten at de spurte om det :-) Venter bare nå på den nye bilen som jeg får snart (tm)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA