Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Beskyttelsesplate under motor til Fiat 500e?

Startet av Anthoni1991, lørdag 22. september 2018, klokken 13:10

« forrige - neste »

Anthoni1991

Hei er det noen som vet hvor jeg kan få tak i beskyttelse plate til å ha under motoren?

pickupman

Sitat fra: Anthoni1991 på lørdag 22. september 2018, klokken 13:10
Hei er det noen som vet hvor jeg kan få tak i beskyttelse plate til å ha under motoren?

Den kan lages selv og skal være 90 x45 cm. Kan være i metall, plast eller vannfast finer. Man borrer to hull i forkant og benytter ferdig gjengete hull i bilen.

elektrolux

Det finnes "papplater" i plast. Stabile og gode til slik bruk.  ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

jonr

kan kjøpe originalplate hos RSA. Jeg kjøpte følgende:

BELLY PAN. Front.:K68073805AC
Kostet vel ca 1900,-

N0ya

Hva skal egentlig denne platen beskytte mot? Salt, stein og pinnsvin? Det regner da i California også, så det kan umulig være for å beskytte mot vann, som min forhandler mente var hovedgrunnen...

Ringte til RSA Sandnes og de opplyste på tlf at de enda hadde tilgode å montere denne platen på biler solgt via dem.
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Dudi

Det er vel ikke av det gale å montere denne.

Det som er viktigere er vel en skikkelig understellsbehandling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA