Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

e-tron Edition One

Startet av Trond.m, tirsdag 18. september 2018, klokken 16:41

« forrige - neste »

chiller

Sitat fra: Vegar Beider på mandag 29. oktober 2018, klokken 22:13
Stiller meg skeptisk til dette. Årsaken til to ladeluker er nok fordi det er greit å kunne velge om man rygger inn eller ikke, uten å måtte trekke kabelen rundt bilen. Veldig prakisk.

En i reserve tilfelle en går i stykker? Rareste påstand jeg har hørt på lenge. Hvorfor ikke to bensinlokk av samme grunn?

At luken på demobilen tydeligvis ikke fungerte var nok rett og slett fordi strømmen til den blir kuttet en tid etter at tenningen blir skrudd av. Trykk på startknappen, så virker den igjen.

Ja, jeg er helt enig i at å ha den på begge sider er praktisk.

Knappen funka, du måtte bare trykke litt ekstra hardt, og sikte litt i det ene hjørnet.

Ae

Noen som har fått med seg om Edition One har Home Link garasjeportåpner?
Think 2008 - 65000 km  - solgt
Nissan Leaf 2014 - 82000 km - solgt
Opel Ampera-e 2017 - 48000 km
Audi etron - Bestilt

forzaman

Sitat fra: Ae på torsdag 24. januar 2019, klokken 10:29
Noen som har fått med seg om Edition One har Home Link garasjeportåpner?

I følge utstyrslisten, så har Edition One IKKE Home Link garasjeportåpner. Det er kun Advanced Plus Intro av lanseringsmodellene som har Home Link.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA