Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglading i Danmark, Tyskland og Nederland

Startet av amstray, mandag 17. september 2018, klokken 09:39

« forrige - neste »

amstray

Skal ta Leafen min på en liten utenlandstur, og lurer på om noen har noen erfaring med hurtiglading nedover på kontinentet. Ser på kartet at det er godt med ladestasjoner, men har erfart at det er lurt å sjekke på forhånd hvordan man betaler. Noen som har noen erfaring? Er det muligens bruke PlugShare? Eller kan man laste ned app? Eller er det som i Sverige og Finland at man må bruke en chip man kun kan bestille hjem i posten?
2024: VW ID4
2020: Tesla Modell 3 SR+ - solgt
2018: Nissan Leaf  40kw - solgt

Pew

Den skjønte jeg ikke. Slik som i Sverige der man må bruke en chip? Jeg har kjørt endel i Sverige og aldri brukt noe chip. Hva er det for noe? :P Har kjørt endel i Danmark og der brukte jeg clever (www.clever.dk) de få gangene jeg ikke ladet i huset. Det er mange av dem, men om det finnes noe annet som er prismessig bedre vet jeg ikke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA