Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke logget meg inn på Nissan EV Connect appen

Startet av Anderslien, fredag 14. september 2018, klokken 22:27

« forrige - neste »

Anderslien

Jeg fikk min E-NV200 i dag. Jeg har registrert meg på nissan sine nettsider og lastet ned appen. Jeg kan fint logge meg inn på nissan sine sider, men så fort jeg prøver å logge meg inn på appen, står det: Bruker-id/passord ugyldig.
Jeg vet jeg taster riktig. Noen som har en løsning på dette?

Jeg har ikke verifisert mobilen eller bilen. Jeg prøver å finne de tilkoblede tjenestene på nissan nettsiden, men det eneste som står under tilkoblede tjenester der er en hurtigveiledning som beskriver hvordan jeg lager konto.

Ebe

Høres ut som du har samme problem som mange andre, «tilkoblede tjenedter» kommer ikke opp for dems bil. Sjekk eiersiden for E-Nv200 på facebook.

Tror ikke du får ikke logget inn i appen før du har abonnert på NissanConnect EV.
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA