Skrevet av Emne: Fellesaksjon? Få Kia Norge til å raske på  (Lest 1443 ganger)

aasen90

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Fellesaksjon? Få Kia Norge til å raske på
« på: fredag 14. september 2018, klokken 22:01 »
Jeg som sikkert veldig mange andre er veldig nysgjerrige på hva som skjer med Kia Niro EV.

Nå er det selgers marked for elbiler, og jeg føler derfor at det nesten virker som at de derfor ikke er like "på" de interesserte, som det de vanligvis ville vært.

Jobbet for noen år tilbake på et kundesenter, og en del kunder ble utålmodige i påvente av lansering av et nytt produkt. Til slutt fikk vi så mange samtaler inn om det produktet at ledelsen fikk fortgang på ting.

Kanskje samme strategi fungerer mot Kia? Hvis man ringer Kia Norge så kommer man til en resepsjonist. Hvis h?n bombarderes med 30-40 telefoner daglig angående Niro, så kanskje vi får fortgang på ting? Mest sannsynlig loggfører de ikke samtalene på nummer, så da er det ingenting i veien for å ringe flere ganger.

Joltus

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Fellesaksjon? Få Kia Norge til å raske på
« Svar #1 på: fredag 14. september 2018, klokken 22:46 »
Kia Norge har ikke en dritt de skulle ha sagt.

Dette styres fra Korea.

Olemann

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: lørdag 15. september 2018, klokken 02:59 »

Tror nok det er å overdrive sammenhengen mellom irriterte sentralborddamer & selgere og antall Niroer som Kia sender til Norge.....

Huskestue

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: lørdag 15. september 2018, klokken 06:54 »
Eneste dette vil medføre er vel at Kia øker listeprisen på grunn av den enorme etterspørselen tenker jeg.

😀

Morten Christiansen

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: lørdag 15. september 2018, klokken 19:23 »
Skulle det ikke komme noe info på en Europeisk messe i begynnelsen av Oktober? Det er et par uker til, skal klare å vente på info til da uten å trakassere Kia Norge :D .

Trekkoppbil

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #5 på: i går kl. 19:36 »
Jeg trur heller vi bør komme med ønsker om utstyr, enn om dato for prodsetting. Det er et stort apparat som skal på plass før serieproduksjon, og det er vanskelig for oss å blande oss opp i det. Bl.a tar det opptil ett år å konsentrere lithium i tillegg til andre prosesser.

Det som jeg trur skal til for at en bil hevder seg over de andre:
  • 4-hjulstrekk
  • Hengerfeste
  • Kjøleveske til batteriet
« Siste redigering: i går kl. 20:19 av Trekkoppbil »

arthur

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #6 på: i går kl. 20:21 »
Skulle det ikke komme noe info på en Europeisk messe i begynnelsen av Oktober? Det er et par uker til, skal klare å vente på info til da uten å trakassere Kia Norge :D .

Paris oktober 4-14.