Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Norsk instruksjonsbok

Startet av BjarteBass, lørdag 21. juli 2018, klokken 17:26

« forrige - neste »

BjarteBass

Finnes det et sted en kan laste ned Norsk instruksjonsbok til e-golf? Ser dette har vert diskutert tidligere for et par år siden, kanskje det har kommet noe siden? I min inporterte E-golf ligger det kunn tysk bok. Har lastet ned en på engelsk - men norsk hadde vert supert å ha. Har imidlertid lånt en Norsk for tiden, men vil gjerne slippe arbeidet med å scanne den inn :(

DCDriver

Dessverre har ikke VW-systemet kommet helt dit ennå. Mitt inntrykk er at vi skal være glade for at manualen ikke leveres på stentavler.

BjarteBass

Jeg kommer til å bruke noen timer bak scanneren og få denne digitalisert - er det flere som er interessert så kan jeg legge den på en eller annen sky... ;) Den blir ikke søkbar da, men det er nå både index og stikkordregister, så kjekt å ha... 8)

Lbil12

Sitat fra: BjarteBass på søndag 22. juli 2018, klokken 15:11
Jeg kommer til å bruke noen timer bak scanneren og få denne digitalisert - er det flere som er interessert så kan jeg legge den på en eller annen sky... ;) Den blir ikke søkbar da, men det er nå både index og stikkordregister, så kjekt å ha... 8)

Ble det noe av denne instruksjonsboka? Jeg har også min på tysk, og er veldig interessert i en norsk!

gak

Det kunne jeg og tenkt meg. Instruksjonsboka som e-bok. Nåværende instruksjonsbok blir ikke lest da den ligger i bilen. Skal jeg ta heisen ned og gå 100 m når jeg kan ha den på pcen? Tror ikke det.
Polo 2.5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA