Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Jeg ønsker å kjøpe en Tesla med henvisning

Startet av Øystein Hagen, tirsdag 11. september 2018, klokken 23:44

« forrige - neste »

Øystein Hagen

Jeg tok kontakt med Tesla i dag og de sier til meg at 18 september er den siste dagen du kan bestille Tesla med henvisning Derfor håper jeg det er en snill person her inne som kan ta kontakt med deg og gi meg en henvisning som en venn som alle vet så er det bonus å kunne bestille Tesla med en henvisning jeg får en bedre handel og så vidt jeg forstår den som gir meg henvisning får også en gave fra Tesla så istedenfor å kaste bort referral så er det vel bedre å bruke den nå før denne 18. September da Det blir slutt på de såkalte referral.

Gordon Retriever


Og hvis du ikke klare å velge hvilken av henvisningskodene som dukker opp i innboksen din du skal bruke, finner du mange hundre flere her:
Link.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA