Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke kontakt med bil via N Connect EV/brukerprofil

Startet av dalfjell, fredag 07. september 2018, klokken 09:22

« forrige - neste »

dalfjell

Hei

Har laget meg en egen brukerprofil hos nissan der blant annet VIN nr ble lagt inn. Da jeg skal koble til tjenesten trykker jeg på "kom i gang" og følger brukeranvisningen til punkt å prikke, men ingenting skjer. Står bare å surrer i ca en time. Er dette en vanlig feil eller kan jeg ha oversett noe?

På forhånd takk

Løve

Hvis du kikker på displayet i midtkonsollet i bilen så skal det være bilde av en liten bil der, har den en strek over seg?

Og er din bil en importbil?

dalfjell

Tenker du på symbolet som viser at bilen har nettilgang eller ei? Såfall er svaret ja. Bilen er norsk, dvs ikke import.

Løve

Ja, du har en rød strek over?

Da er det noe som Nissan-forhandler må fikse for deg. Jeg har fått pris på 1500-1750 for denne jobben. Jeg har takket nei da jeg mener dette er en garantisak som bare skal virke fra fabrikk.

bjga

Hos meg fikset forhandleren det kostnadsfritt. De hadde glemt å legge inn (eller lagt inn feil) serienummer i kontrollenheten på bilen under klargjøringen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA