Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Teslabjørn er i Sør-korea for å teste Niro EV

Startet av geear, tirsdag 04. september 2018, klokken 17:17

« forrige - neste »

Fansypantsy

HUD er virkelig en funksjon som jeg ikke kommer til å savne. Har det på den bilen jeg har nå!

aasen90

Har kontrakt på kona og Niro, men blir mer og mer sikker på at jeg ender opp med Niro.

Trond.m

Sitat fra: aasen90 på fredag 14. september 2018, klokken 21:47
Har kontrakt på kona og Niro, men blir mer og mer sikker på at jeg ender opp med Niro.
Fordi du får Niro først, eller andre grunner ?

Kårepåsporet

Sitat fra: aasen90 på fredag 14. september 2018, klokken 21:47
Har kontrakt på kona og Niro, men blir mer og mer sikker på at jeg ender opp med Niro.

Anser du Niro som en bedre bil enn Kona på de fleste områder?
Teknisk er det vel lite som skiller, men større innvendig plass og minne på førerside, pluss design er de tre viktigste grunnene til at jeg velger Niro.

aasen90

Sitat fra: Kårepåsporet på lørdag 15. september 2018, klokken 07:10
Sitat fra: aasen90 på fredag 14. september 2018, klokken 21:47
Har kontrakt på kona og Niro, men blir mer og mer sikker på at jeg ender opp med Niro.

Anser du Niro som en bedre bil enn Kona på de fleste områder?
Teknisk er det vel lite som skiller, men større innvendig plass og minne på førerside, pluss design er de tre viktigste grunnene til at jeg velger Niro.

Er minne på førerside, størrelse og muligens hengerfeste som er utslagsgivende. Tror det blir litt dårlig plass for den foran når man har barnesetet bak.

Kårepåsporet

Har du prøvekjørt Niro hybrid? Hvis ikke er det bare å prøve, vil tro plassen ikke sviker mye.
Jeg er heldigvis forbi barnesetestadiet

hELgenen

Sitat fra: Kårepåsporet på lørdag 15. september 2018, klokken 12:52
Har du prøvekjørt Niro hybrid? Hvis ikke er det bare å prøve, vil tro plassen ikke sviker mye.
Jeg er heldigvis forbi barnesetestadiet

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA