Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Delepriser Ampera-e / Bolt (8,5-10,4K for baklykt)

Startet av elekTrond, søndag 26. august 2018, klokken 14:04

« forrige - neste »

elekTrond

EDIT: Skrive ferdig innlegget. *sånn*

Jeg var nesten ferdig med verdsveven, så jeg åpnet Fjaseboka og den der Vi-som-ønsker-elbilen-dit-peppern-gror. I nestnederste skuff fant jeg en kommentar fra 17. august til Broom-artikkelen under:

Sitat fra: Broom
[...] PR-sjef Stein Pettersen i Opel Norge til Broom
– Hvordan kan prisen for en slik del [LED-baklykt] bli så høy?
– For det første styrer ikke vi prisene hos våre forhandlere, men jeg kan fastslå at prisen som her oppgis på 10.400 kroner inkludert moms, er en god del høyere enn det som er vår anbefalte veiledende pris for delen [LED-baklykt] – 8.500 kroner inkl. moms, sier han videre. [...]
Kilde: tv2.no/a/10019281

Jeg vet jo at LED forlys til trillingen min koster 20K, og en ny eller brukt Leaf-frontlampe ble lagt ut til 11-12K. Så jeg skjønner at alt til nye biler i dag koster kroner, til og med til en Opel ...

Har noen av dere eiere egenerfaringer med reservedeler ennå?
'13 Mjau

Gogs

Da de fleste med nybil har full kasko så tror jeg ikke mange tenker over dette noe særlig. Men for min del har det alltid vært underholdning å se hvor mye reparasjonen egentlig har kostet. Det gjelder både peugeot og renault. Tror det er høye priser hos alle. Men den dagen garantien går ut, og bilene er billigere, så blir det viktigere hvor mye delene koster.
Sølv VW ID.4 2022 -
Hvit Ampera-e 2019 - 2022
Sort/mørkegrå BMW i3 2017 - 2019
Hvit Renault Zoe Intens 2015 - 2017
Hvit Renault Zoe Life 2014 - 2015 RIP
Hvit Peugeot iOn 2011 - 2014
Orange Kewet Buddy 2005 - 2005

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA