Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

model s 75d inventory spm

Startet av xerxes, fredag 24. august 2018, klokken 18:53

« forrige - neste »

xerxes

ser det ligger mange model s 75d, svart, med autopilot, til 650 000 på inventory lista.

hva konkret skiller seg på disse fra en bestilt helt ny? jeg forstår st den ike har premiumpakka inklusiv(og derfor ca 20 000 i rabatt).

vil man kunne bruke referal kode på disse og få 8000 i rabatt pluss gratis supercharging, eller gjelder det bare nye?

får man 0,5-1% rente på inventory nå?


i så fall må vel dette være ganske gunstig tilbud dersom en vil ha en «rimelig tesla», og synes at en brukt model s fra 2014 til forlangende 550 000 er litt i stivelste laget?

setter stor pris på all mulig info fra noen med peiling på tesla som kan være nyttig for meg i vurderingsprosessen. vurderer også vente på model 3.

:)

Apache

Renta på inventory biler slutter veldig snart, 1 eller 15-16 sept. i følge selgeren jeg snakket med.

Med et spørsmål jeg lurer på: Når man kjøper en "inventory" bil som er lagret i Nederland, får man "vinterpakken" da?

SabreMan

Hvis den ikke har premuimpakken, har den nok standard lydanlegg, ikke vinterpakke og ikke HEPA-filter.

Henvisningskodene gjelder bare for nye biler.

Om du får vinterpakke eller ikke, kommer an på når bilen ble produsert. Den ble lagt inn i premiumpakken for ca. et år siden. Før det kunne du bestille det separat.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Eirikvestfold

Sitat fra: SabreMan på onsdag 05. september 2018, klokken 19:27

Henvisningskodene gjelder bare for nye biler.

Om du får vinterpakke eller ikke, kommer an på når bilen ble produsert. Den ble lagt inn i premiumpakken for ca. et år siden. Før det kunne du bestille det separat.

Min inventory ble bestilt i slutten av august i år. Ser jo på Tesla at man ikke kan bestille uten denne pakken, men jeg har ikke hørt at verken det ene eller det andre følger med - kun oppgradert autopilot og 6 seter som jeg bestilte..? :)

Nasatech

Mange Inventory biler er laget før premium-pakken ble standard og det er ikke sikkert de har denne med.

Referral gjelder inventory og demo biler samt nye biler, men ikke CPO (bruktbiler). Demobiler er veldig ettertraktet pga. dette. Det for både god pris og referral.

Sjekk inventorysidene mine for hva som er tilgjengelig og snakk med meg eller selger hos Tesla. Det er fortsatt en del inventory igjen. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA